Anne-B. Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Lapskausblanding er innkjøpt, det samme med eventyrbrus. I kveld har jeg stekt kransekakeringer, og tradisjonen tro har jeg laget tre ringer for lite. I morra starter jeg kanskje en ny (om det blir en suksess), skal prøve å lage karamellpudding. Jeg ELSKER 17. mai! Hurra og tuuut!
Patetica fåkksi Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 *blåser i sånn horn med dusk* Jeg gleder meg som en unge til mandag, spesielt det å kle opp meg og frøken-på-to i bunad!
Anne-B. Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2010 Blir ikke bunad på meg i år, men jeg har en råmaaantisk sommerkjole, som jeg faktisk giftet meg i når jeg tenker etter. Den er det plass til magen i. Får ikke gått i tog, men skal ha dagen med meg.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Skal ikke du føde i morgen Anne-B blir trebarnsmor?
Anne-B. Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2010 Nei det går jeg ikke med på, når ungen har holdt seg inne å lenge, så kan den godt bare bli der noen dager til! Har ingen planer om å ligge og remje på selveste 17. mai!
yasmina Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror ungene kommer i kveld jeg Ellers saa hoertes karamellpudding ut som en helt topp tradisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå