term10.05 Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Føler bare det er jeg som er på overtid... Termin var 10.mai, og nå er bare så lei av å vente. Har nesten gitt litt opp på en måte. Visste jo at sjansen for å oppleve dette igjen var ganske stor siden jeg har gått over med de to tidligere svangerskapene mine også. Men hadde vel et lite håp. Nå frykter jeg det blir fødsel på 17.mai, og det har jeg ikke lyst til!! Har to små som gleder seg så til denne dagen, og vil ikke at de skal oppleve at mamma og pappa ikke kan være sammen med de denne dagen... Noen flere på overtid?
1baby,og 1 spire Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Hei forstår deg veldig godt.Føler det litt slik jeg å at han aldri kommer, har ei jente fra før av som jeg har gledet meg å være sammen med på 17 Mai, men blir nok da det endelig skal hende noe tenker jeg. Er bare 2 dager på overtid i dag jeg da,(termin 14 Mai). Så er jo ikke så mange dagene, men fikk 13 dager føre sist så alle har på en måte trudd denne å skulle kommet før. Jeg har derimot belaget meg på overtid for ikke å bli skuffet, men må nok inrømme at litt skuffet,er jeg nok blitt. Har liksom ikke følelsen av at jeg ivertfall vil se han innen ca10 dager ( her blir man satt i gang etter dag 12) Når blir eventuelt dere satt i gang? Men dem kommer vel dissa nurka våres å snart.
Berit*fødeklar* Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 1 dag over jeg nå...hadde termin i går...puh! Samme problemstilling her. Gutta mine er litt større (7 0g 10) så dem forstår det er litt tungt for mamma nå...men men Fryktelig sliten nå jeg altså. DRITT LEI, for å si det rett ut!! Føler dette svangerskapet ALDRI tar slutt....(gråter nesten vettu)
term10.05 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2010 Her blir man satt i gang 11 dager over termindato (SUS), så nå er det uansett bare 5 dager igjen. Håper det setter i gang av seg selv, men helst ikke før 18.mai nå. Men vil han ut i natt, så er han hjertelig velkommen :-)
<3Miinsiin<3 Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 jehg hadde termin 5 mai, og enda ingen baby!! kjenner at nå er jeg litt lei, men har kjent litt små tak i ryggen i dag, hadde vert typisk om jeg skulle få 17 mai nå når jeg har ventet så lenge, men nå er jeg igrunn så lei at det ikke gjør noe om den kommer i natt hehe...
Bompi:) Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Jeg hadde og termin 10 mai og skal føde på SUS. Kanskje vi blir satt igang sammen på fredag..... Blir nå ihvertfall ingen 17. mai barn her,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå