Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 ...har prøvd å klemme på den for å se om det er en slags kvise, men det gjør bare vondt og ingenting skjer. Den er litt mindre enn et fyrstikkhode og litt hard. Noen som vet hva dette er??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Talgklump. Jeg får ofte slike div steder. De ligger helt under huden så klemming hjelper ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 betent talgkjertel vil jeg tro! Har hatt en slik selv og etter hvert kunne jeg kjenne en liten spiss sto opp av huden. Fikk tak i denne med en pinsett og dro hele talgklumpen opp. Så faktisk et lite "krater" i huden der den hadde vært etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Er du gravid? Jeg hadde flere sånne da jeg gikk gravid, og jeg lot dem være i fred. De ble borte igjen av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Men hvis jeg ikke får den ut, vil den ikke gå bort av seg selv da?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Nei, jeg er ikke gravid, men jeg fullpumper.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 ...men klumpen er på tuppen altså...ikke på det brune området rundt. Denne puppen har også mindre melk enn den andre puppen....lurer på om kulen tetter igjen melkegangene? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå