Libido- Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Pleier alltid å komme på noe.. men nå er jeg helt blank.. Må vel kanskje innse at han er bortskjemt? Men jeg liker ikke det ordet... =) Han har sykkel, sandkasse, huskestativ, leke-pc, ski, skøyter, trøtraktor, mange lastebiler og maskiner til sandkassa, en haug med lekebiler, bakugan, stor togbane og duplo. Har prøvd litt meg lego.. men han er typen som synes det er gøy å knuse alt i småbiter.. så halvparten ligger i støvsugeren.. Kan noen kreative sjeler komme på noe han ikke har, og som er kjekt til en 4 åring?
fru-påsan Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Vi kjøpte 2 hjulsykkel til vår 4 åring i april :-) Hva med noe sommerleker? Badeleker (flytemadrass, oppblåsbare dyr, badeball osv), forskjellige hageleiker, badeshorts, kult badehåndkle. Eller fotballsko, fotball, keeperhansker og div. utstyr. (her hvor jeg bor har jeg følelsen av at de aller fleste gutter er intresert i fotball :-) Eller pc spill, sånne lek og lær spill, hvis du skjønner hva jeg mener :-)
Libido- Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2010 pc-spill var ikke dumt =) Har så vidt begynt å tegne litt i paint og skrive i word, så vil tro det faller i smak. Han fikk tohjuling til 3 årsdagen. Er glad i å spille fotball, men ikke så interessert i utstyr enda. Tenkte han kunne få det når han blir 5, for da kan han begynne på fotballtrening også =) Takk for pc-spill tipset =)
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Litt flere forslag: Trampoline, sovepose, verktøysett(ikke i plast men "ordentlig"), sparkesykkel, lekehytte i plast eller tre, noe nytt til rommet, perlesett, haba(?)perler, stor vannpistol ..
Libido- Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2010 Trampoline kommer ikke i min hage ;-) Er så mange nabounger som har, så det blir en del hopping uansett =) Tenkte på leketelt, så mulig det blir det + pc spill som jeg just bestillte. Tusen takk for tips, verktøy var veldig smart =) Greit å ha forslag til bestemødrene også!
prekæs Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Han fikk kjøkken fra Ikea med fullt utstyr, noe han ønsket seg som er i bruk hele tiden.
Bettybu Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Uff, skjemmes nesten når folk spør hva han ønsker seg..Mangler ingenting.. MEn, kom på sovepose, og kasettspiller... Lego har han begynt å få litt av, men er ikke så veldig intressert, han er vel som mora, ..vil at ting skal være som på bildet, og ikke bruke fantasien og lage ting!! Hihi.. Forøvring ønsket han seg SNØplog...til trøtraktoren... Og her har det jo snødd stadig vekk i mai ..så.... MEN, det fikk han ikke 5 år poden da.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Jenta vår fikk nintendo ds med spill og veske:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 16. mai 2010 #10 Skrevet 16. mai 2010 min fikk ikea kjøkken med masse utstyr
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 Han fikk fjellsko, fjellsekk og gode klær til å gå i fjellet med samt fiskestang..
ConsuelaBananaHammock Skrevet 16. mai 2010 #12 Skrevet 16. mai 2010 Vi har kjøpt DS til sønnen vår som fyller 4 på Tirsdag Det er utrolig vanskelig å finne noe syns jeg, de får og har så mye nå om dagen disse små :// Jeg tenkte på å kjøpe en trampoline, men regner med det blir hyling i sommer når alle 3 gutta skal sloss om den. Da hadde det vel vært "Det er MIN trampoline, fikk den til bursdagen min!" Hehe... Så en trampoline må nok kjøpes som en felles ting til mine hvertfall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå