Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe ny bæresele med tenke på ferien, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Har fra før en Babybjørn Active men nå som minsten har rundet 10kg så er det ikke veldig behagelig å ha han på magen i den, selv ikke for korte stunder. Noen tips ang. bæreseler? Ønsker ikke sjal el. ting som må bindes!
Gjest ->>- Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Kjenner til hvilken da? Jeg anbefaler stadig Beco Butterfly. Ingen knytting, men super bærestilling, baby sitter godt og bæreren bærer godt. Kan brukes til 2-3-årsalder.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22384173 Litt trøtt, ja...
Gjest ->>- Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Patapum er god, den. Du kan regne med at det muligens tar littegrann øving å lære deg ryggbæring med den - altså, det å putte ungen på ryggen, siden selen ikke har frontstykke. Men det burde ikke ta mange forsøkene før det sitter, altså.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2010 Ok.. Vet du om den eller den du nevnte selges i butikk slik at man kan se og prøve før man kjøper? Eller er det bare nettbutikk? Bærer man ungene fra eller mot seg i de to bæreselene?
morromor Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 kanskje bæremeis hadde vert noe for deg? tror det er en test av bæremeiser på foreldre&barn en plass (: og den kan man jo bruke leeenge!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2010 Hvor kjøper man Beco selen?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2010 Vi har bæremeis som vi aldri har brukt.. Vil ha en sele som jeg kan legge under vognen, som ikke tar så stor plass, når den ikke er i bruk. En bæremeis må man vel bære på ryggen uansett.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2010 Han er forresten bare 9mnd, snart, men stor.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Ville heller gått for en Manduca istedet for Patapum; utrolig god sele, som varer leeenge! Kan ikke bæres m ungen forovervendt, men det kan man vel så og si bare m BabyBjørn uansett. Se mer her; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258 Bæreglede har egen butikk i Oslo, og Lotusbarn i Bergen trooor jeg?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. mai 2010 #11 Skrevet 15. mai 2010 Ville heller gått for en Manduca istedet for Patapum; utrolig god sele, som varer leeenge! Kan ikke bæres m ungen forovervendt, men det kan man vel så og si bare m BabyBjørn uansett. Se mer her; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258 Bæreglede har egen butikk i Oslo, og Lotusbarn i Bergen trooor jeg?
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2010 Lykkeli&gla-venter jente nr 2♡ Jeg har lurt litt på Manduca..Et plus hvis jeg kan bære eldste også som veier 15kg. Med tanke på hvis vi drar på ferie med kun en vogn og mye trasking. Hvor i Oslo ligger den butikken?
morromor Skrevet 15. mai 2010 #13 Skrevet 15. mai 2010 oki, men da synes jeg den så veldig fin ut den på finn (: billig var den jo og. Jeg har selv en type cybex bæresele (kjøpt på barneland på sørlandssenteret) som jeg er superfornøyd med! den kan bæres både på magen, på hoften og på ryggen.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2010 mammamorild Vet du hvor mange kg. den selen går til?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. mai 2010 #15 Skrevet 15. mai 2010 Den kan brukes opp til 20 kg visstnok, og er veldig god både ved ryggbæring (litt større barn), pluss magebæring (mindre barn). Her er butikkens hjemmeside m kart osv http://bereglede.no/
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 15. mai 2010 Tusen takk for svar alle sammen! Tror faktisk jeg skal dra og se på en Maduca sele..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. mai 2010 #17 Skrevet 15. mai 2010 Gjør det=) Krever litt trening å finne den mest effektive måten å stramme selene på osv, men det kan damene i butiken helt sikkert hjelpe deg med (også er den jo tross alt mye enklere enn mye annet bæretøy;) Ved magebæring er det selene i KRYSS bakpå ryggen som gjelder, myye bedre enn rett ned!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 15. mai 2010 #18 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har en ergo bæresele og kan absolutt anbefale den Brukte den på gutten min til han var 3 år og jeg merket knapt at han hang på ryggen. Utrolig god støtte for ryggen med hode hofteseler bla ! http://www.babyslynga.no/ergo.htm
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. mai 2010 #19 Skrevet 15. mai 2010 Vi var nettopp gjennom bærejungelen av valg der ute :-) Og valget vårt falt på en Manduca. Kjempefornøyd med den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå