Gå til innhold

Hvor lang penis har mannen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den varierer sterkt i størrelse, både i tykkelse og lengde. Når han er kåt og pulesyk, er den mer enn stor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke tatt fram målebåndet og målt den, verken i slapp tilstand eller når han har ståpikk. Det bør jeg kanskje gjøre neste gang han kommer mot meg for å pule eller bli sugd? Finne fram målebåndet? Så spør han: "Hvorfor gjør du det?" "For å svare på et spprsmål på www.dinbaby.com". Da blir han sikkert ekstra kåt, og pikken hans vokser enda mer, før han spruter munnen min så full av sæd at det renner og renner nedover halsen og puppene og magen min, og han stønner og vrir seg mens jeg kjæler med testiklene hans og stikker en finger inn i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

23 cm. Den lengste jeg har vært sammen med, og ca 13 cm i omkrets. Han er noen cm for lang, vet av erfaring fra tidligere forhold at 18 cm er passe. Får støtsmerter av og til, ikke hatt det m andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ler og ler her....ser for meg de som finner frem målebandet fra sy-sakene, ber mannen dra ned buksa midt under fotballkampen, måler og setter seg ned og rapporterer til DinBaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...