..snøklokke.. Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Nå skal jeg snart på sykehuset for sjekk. Har litt vondt i magen og er sinnsykt redd for at noe er gale.. Er i uke 10, og vet jo at fosteret er bittelite, men jeg er redd fordetom.. Jeg kommer ikke sette meg på sykkel igjen før etter fødsel, hvis alt er ok nå.. Måtte bara få det ut..
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 uff, lykke til, håper det går bra
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Bra du får det sjekket opp. Men jeg kan kanskje berolige deg litt med at jeg løp over veien i forrige sv.skap og tryna i fortauskanten og stupte i bakken rett på magen. Så ut som supermann sa bror min. Var litt støl og fikk litt vondt i magen men her gikk alt fint.
..snøklokke.. Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Måtte bare få en sjekk, men alt såg helt fint ut. Han tok både gu og ultralyd. Fikk se et lite foster med tydelige hjerteslag:) Jeg er stiv og støl i magen, men ikke noen blødninger. Så nå er min sykkelkarriere over de neste månedene! Dette vil jeg ikke oppleve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå