Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Er det noen her inne som dere synes har liv/historier utenom A4-rammen?
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Tenker du nåværende livssituasjon? Da vil jeg nok si at vår ikke er helt vanlig Men vet ikke helt hva du egentlig legger i spm? Hva slags ting sikter du til?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Hva legger du i uvanlig liv da, barndom eller nåtid??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Hva som helst. Får inntrykk at de aller fleste her er veldig "mainstream" på alle måter.
Gjest Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 Tja, vi er vel ganske vanlige, egentlig. Men vi har ei datter med Downs, og går og venter på ny lever til ho. Så vi lever i koffert for tiden, og har vært inne to ganger på litt over en måned, der det viste seg at de ikke kunne bruke leverne som var tiltenkt henne allikevel. Men hadde det ikke vært for dette, hadde vi nok vært og levd ganske vanlige og kjedelige liv vi og Sikkert ikke akkurat det du tenkte på med spørsmålet ditt, men jeg kjeeeeeeeeeeder meg, og da er DiB fin tidtrøyte
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #8 Skrevet 15. mai 2010 Ikke hi, men ville bare si LYKKE TIL med ny lever til datteren deres Håper det ordner seg snart!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #9 Skrevet 15. mai 2010 Hvordan skal man "synes" noe om andres liv utfra et nettforum? Det er ikke liv vi får servert her, det er virtuelle liv. Men det er jo mulig at noen synes de selv har et ikke-A4 liv.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Man får jo servert ganske mange detaljer fra folks liv her, og jeg er enig med HI i at det er lite som tyder på særlig mye annet enn A4-liv.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #12 Skrevet 15. mai 2010 En kommer jo fort i A4 båsen når en får familie da, enten en vil eller ei:) Far, mor og barn er vel nesten definisjonen på A4. Særlig hvis en har stasjonsvogn og stakittgjerde i tillegg, og rekkehus. Som oss:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #13 Skrevet 15. mai 2010 Da er det bare å fortsette å få barn til du ramler ut av A4-båsen igjen...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #14 Skrevet 15. mai 2010 Synes jeg kun hører om utroskap, depresjoner og mennesker med psykiske lidelser. Er det innenfor A4-rammen så vet jeg ikke om jeg vil være i den.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #15 Skrevet 15. mai 2010 Dessverre er nok disse tingene veldig A4 i våre dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå