Fru Tuttemor Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Jeg trenger å høre andres versjon av å takle å få Tr på beøk IGJEN... Må ha noe å styrke meg på..:-( Har til og med sminket meg pent idag slik at jeg ikke skal gråte(for da ødelegger jeg sminken unødig) vet det er teit men må gjøre noe for og holde tårene tilbake..Leser bøker til den store gullmedalje for og holde tankene opptatt..
lille.pudding Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 Fikk TR nå etter1 uke på overtid man får bare tenke fremover og ikke stresse tror jeg. Jeg tenker at alt har en mening, så var ikke min gang å bli gravid denne mnd bare å prøve igjen neste mnd )
Vilruge Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Det er skuffende gang etter gang, men jeg har stadig som mål å sunnere, slankere osv. Så jeg tenker hver gang TR kommer at nå har jeg fått noen uker til å "gjøre meg klar".... Det hjelper meg litt (men samtidig skulle jeg gjerne visst hva som skjer og om alt er i orden).
missme Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Det er skuffende å få TR hver eneste måned, men har lært meg å ikke teste for tidlig, en gang testet jeg 2 dager på overtid riktignok, men du verden så nedtur det var å få negativ test, så unngår så langt det gjør seg gjøre å ikke teste, hittil har det ikek vært nødvendig etter første "blemmen" da TR enten har kommet en dag før ventet eller på dagen. Trøster også meg med at da har jeg en måned til på å bli slankere og mer fit
LanzaroteJenta Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Stor bøtte med is, pose potetgull og en Cola. Dagen etterpå er det tilbake til et sunt liv hvor frukt, grønnsaker og trening står i fokus. Da kan jeg tenke på hvor mye bedre form jeg vil være i når jeg engang blir gravid Men den dagen når TR kommer, da må det til med "skikkelige saker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå