Gå til innhold

Ingen antydning til fødsel engang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager til termin, og jeg har ikke antydning til noe fødsel.. går flere turer daglig for å få ut litt energi.. er kvikk og oppegående :-) Eneste er at jeg i det siste er blitt litt stiv og støl i bekkenet. Kynnere har jeg, men ingen vonde. Merker bare at magen strammer seg noen ganger. Ingen tegn til slimpropp eller noen ting.. sukk, jeg har så lyst til å kose med babyen min! <3 noen som vet om fødselen plutselig bare kan starte, selv om man ikke har noen (!) tegn til det? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mamma og mine søstre har fødselen bare startet ved at vannet har gått....ingen annen forvarsel før alt bare sprutet ut:)

Regner med at det samme skal skje med meg. Jeg har hatt litt kynner, men ikke mye har også litt murring i ryggen men ikke takvis.

Jeg tror det er litt individuelt hvordan alt settes igang.

Skrevet

Okei! :-) kanskje jeg er en av de... Jeg har lest at mange har vonde kynnere og mensmurringer før fødsel..bl.a maserier... jeg har ingenting.. Håper ting bare skjer sånn plutselig da ;-)

Skrevet

Er du førstegangs?

Forrige gang hadde jeg INGEN tegn - og var sikker på å gå på overtid. Ingen kynnere, var i fin form...bare veldig lei.;) En uke før termin gikk vannet på natten, helt uventet. Jeg hadde ikke noen som helst "følelse" på forhånd....så var hun ute dagen etterpå. ;)

Denne gangen har jeg allerede masse kynnere og menssmerter...det skaper forventninger,men det er vel typisk at jeg går på overtid nå..hehe... (13 dager til termin nå)..

Skrevet

Jeg hadde ingen tegn på at fødselen var i gjære med førstemann. Kynnere hadde jeg aldri (heller ikke i dette svangerskapet), og ingen murringer. Da riene kom, skjønte jeg med en gang hva det var, selv om de var svake :-)

Skrevet

Ja, jeg er førstegangs! :) Kor deilig å høre at dette er litt normalt.. nesten så jeg bekymrer meg for å ikke ha vondt noen vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...