Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 7 uker, og jeg kjenner og ser at det er noe som ligner på tenner.. Det kan vel ikke være noe annet?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har hørt om en gutt som ble født med 2tenner. Men har forstått det slik at de mister man. Så det kan være tenner..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Fult mulig, jeg fikk mine første tenner når jeg var 6 uker. Datra til ei venninne av meg hadde ei tann når hu blæi født.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Tanteungen min begynte å få tenner da hun var 3 uker gammel, innen hun var 4 måneder så hadde hun fått alle tennene. Så det går an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå