Gå til innhold

har barnerommet begynt å ta form?:)


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

etter at jeg var på 3d ultralyd har jeg ikke klart å vente mer:) nå er rosa gardiner på plass, seng med dyne, pute og kantbeskytter, barnevogn og noen bamser. nå mangler vi bare bilder, stellebord m tilbehør og litt div pynt. skikkelig moro:) tenkte jeg skulle begynne å vaske tøy snart også, og legge det på plass i kommoden:) hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynner ikke på pynting og slik før til sommeren siden hun skal sove på vårt rom...men har handlet litt inn..

mangler kun to bilder og sengetøy

 

har lyst å kjøpe et nytt bilsete, siden det jeg kjøpte var i guttefarger (siden jeg var sikker på at det var gutt).....og mangler vognteppe som min bestemor skal lage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, vi begynte med rommet for en stund siden, hadde bestemt nøytrale farger og ole brumm tema så det var liksom greit. Nå etter 3d ul fikk vi jo vite at det er ei jente og alt er bare bra. Så nå er senga satt sammen og madrass og sengetøy klart. Tenkte jeg skulle begynne vaske tøy idag å legge i skuffene klart samt sengetøyet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke noe klart før sommeren siden vi ikke har barnerom og den lille skal sove inne med oss...

 

fått kjøpt seng i dag...Kombinert seng og vugge...ganske fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerommet er klart og nyoppusset:D Men tassen skal sove inne hos oss første året uansett, så vi hadde ikke trengt å stresset med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...