Englemamma, prøver igjen... Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Jeg går inn i min uke 12 på mandag.... Men jeg føler ikke så mye, har vonde bryster, sover mye, treg mage, oppblåst, anderledes matlyster- men ellers merker jeg ikke mye. Når skal jeg kjenne det på magen? Burde jeg ikke snart kjenne en hard mage, langt der nede? :-) Jeg er veldig ivrig til å få mage, for nå føler jeg meg bare halvfeit og oppblåst.... Noen andre som har det sånn???
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 er førstegangs gravid og jeg begynnte og få mage i uke 20 da ploppa den ut.. 33+1 i dag og ikke store kula her fremme..(kan gjemme den om jeg vil det) er høy og "slank" av meg så Vesla her har god plass og vokse på...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Fikk liten kul på magen i uke 20, både sist gang og nå )
anik25 Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 jeg var ca 21 uker på vei når kulen kom, nå er jeg 25uker på mandag og endelig får jeg høre: gratulerer med magen <3
Melkerullen Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Men du har jo en del symptomer du kjenner, da:) JEg er 3.gangs og min mage kom i 12 uke, så du må nok vente litt lengre enn det før det viser skikkelig. det kan jo være at du merker litt forandringer rundt denne tid, før det blir helt "viselig" for andre - men så kan du riktig kose deg med magen din! Og så bærer vi jo forskjellig - noen får stoooor fin mage, andre får liten og fin mage:) Uansett - magen er fin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå