Gå til innhold

Allergitabletter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har brått blitt super tett i nesa, øynene renner og tror det er pollen allergi, hvordan er det med graviditet og allergitabletter..

Hva kan man ta ? Slitsomt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her men fått høre at ikke skal ta noe :S

Skrevet

Du kan bruke nesespray og øyedråper mot allergi, f.eks Livostine. Men du bør snakke med legen før du bruker tabletter, selv om det anses som trygt for gravide å bruke tabletter også!

Skrevet

jeg fikk beskjed av min lege at nå var det trygt å ta loratadin tabl., pluss at jeg tar både nesespray og øyedråper...Men sliter med allerig likevel:/

Skrevet

Jeg fikk klarsignal av lege til å ta piller. Hadde ikke overlevd visst ikke! Jeg fikk til og med ta Aerius, og en steroidspray til nesa =)

Skrevet

Jeg har fått beskjed av legen at jeg ikke kan ta livostin nesesoray, men jeg kan bruke polaramin og ceritizin allergi tabletter...disse legene også. De sier iallefall ikke det samme. Skulle tro at de hadde noen retningslinjer å gå etter.

Skrevet

Takk for svar. Sjekket opp litt med legevakt, turnuslege og felleskatalogen. Fikk lov og ta tabletter, i moderat mengde og nesespray. Hadde ikke overlevd uten føler jeg. fikk jo nesten ikke puste eller sove om natten pga at jeg tettet helt igjen. Nå har det blitt litt bedre, og gleder meg til og legge meg snart og sove en god natt, utenom tisse turene om natten. de begynner jeg og bli vant til.

Takk igjen for tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...