Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Bortsett fra en bit sjokolade da hun var på skoletur. Hun fikk smake av en klassekamerat men likte det ikke. Som 'erstatning' for godterier, is og bakevarer spiser hun frukt,bær og isbiter..Det går fint an å holde barna borte fra drittmaten som forøvrig ikke kan kvalifiseres som mat.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 15 år? Hehe, du skal ikke se bort ifra at hun har smakt både sukker, alkohol, hasj og pikk utenfor hjemmets fire vegger. Naive mødre assa!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Da jeg var 15 mnd. har jeg heller ikke smakt sukker. Det er sant Men da jeg var 15år hadde jeg ifølge mine foreldre ikke smakt alkohol, spist ikke junkfood eller gotteri, hadde aldri hatt sex, røyka ikke og jeg snek med aldri ut om natta. Mwoahh!! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Det er sukker i det meste av mat man spiser. Spiser hun ikke mat? Det er mye fruktsukker i frukt...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 HI HER Jeg vet at hun ikke har smakt sukker eller junkfood, vi har verdens beste forhold. I tillegg trenger hun 5 ganger i uken og vi har verdens beste forhold. Bare fordi jeg har lykkes med oppdragelsen trenger dere ikke være sååå misunnelige altså ;P Det er ikke vanskelig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 Vi er ikke misunnelige. Vi husker hvordan det var å være 15 år :=)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #8 Skrevet 15. mai 2010 Du TROR hun sier alt til deg. Naivitet er også kjekt. Misunnelig? Nei, på ingen måte. Man kan lykkes i oppdragelsen selv om barna har smakt sukker.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Hehe - du tenker altså om dem som gir barna sukker at de har mislykkes med oppdragelsen? Det er å dra det litt langt. Du får vel reaksjoner pga at dette er uvanlig, men for all del, det er jo ikke noe galt i at jenta di ikke spiser snop. Jeg for min del tenker ikke om foreldre som gir barna lørdagsgodt at de er mislykkede foreldre. Deg om det...
Gjest ->>- Skrevet 15. mai 2010 #11 Skrevet 15. mai 2010 Du er et troll, men altså - hva tror du gir søtsmaken du kjenner når du spiser frukt?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #12 Skrevet 15. mai 2010 du har full kontroll med andre ord?? på grensa til mishandling spør du meg. du er en tyrann om du vet alt hva din 15 åring gjør.... men egentlig så tror jeg dette er bare tull.....
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #13 Skrevet 15. mai 2010 Frukt ER sunnere enn snop. Hallo, er dere stokk dum? Ups, ja det er dere visst, glemte det jeg... Heldige meg som har en sånn vidunderlig datter:D
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #14 Skrevet 15. mai 2010 Det er ikke det som er poenget, men du påstår at din datter aldri har smakt sukker. Det har hun nok, i form av fruktsukker og sukker i mat. Men at hun ikke spiser snop er vel fint det. Ingen som har sagt at frukt ikke er sunnere enn snop. Du synes det er rart at du får reaksjoner? Jeg reagerer ikke på oppdragelsen din, men hoveringen din og at du tydeligvis mener at du er best på oppdragelse. Men det er vel det som er poenget ditt, å få provosert frem noen reaksjoner så du får deg et rush en lørdags formiddag. Jeg synes ikke det er noe galt i å gi barn lørdagsgodt, det er heller ikke noe galt i å la være. Men at du mener at du har lykkes bedre med oppdragelsen grunnet fraværet av sukker er noe av det morsomste jeg har hørt på lenge.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #15 Skrevet 15. mai 2010 Du da HI, hvor mange ganger trener du i uken og hva består din diett av?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #16 Skrevet 15. mai 2010 HI er ei stor feit dame som lever ut sine fantasier om et sunnere liv gjennom å være forumtroll på dib:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #17 Skrevet 15. mai 2010 Eller gjennom sine barn som hardtrenes og holdes unna alt som kan minne om godteri. A la de mødrene som har barn i "missekonkurranser". Barna er SÅ pene og fine og mødrene er ofte ikke like fine. De lever gjennom sine barn og tvinger dem inn i roller de selv tror de ville hatt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #18 Skrevet 15. mai 2010 Har hun virkelig aldri smakt et pølsebrød, en bolle, ketshup osv osv. Vet du egentlig hvor mye av maten på butikken som er tilsatt sukker? Har hun aldri spist ute på restaurant? Kokkene har en skje sukker i alt fra gryter til sauser... At hun ikke spiser snop kan kanskje stemme, har selv en 9-åring som ikke liker smågod og ikke er spesielt glad i sjokolade heller. Men han kan spise potetgull, kaker og is da, så sukker får han i seg. Det som avslører at du er et forumtroll er at du påstår du vet alt om datteren din på 15 år. Uansett hvor godt forhold dere har er det 100% sikkert noen små (eller store) hemmeligheter mellom dere, det er en del av ungsdommens løsrivningsprosess og helt normalt. Men for all del, vi ønsker alle et godt forhold til barna våre når de blir tenåringer, så vi ihvertfall kan leve i troen på at de vil kommer til oss for støtte og hjelp om de skulle møte på problemer av noe slag
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #20 Skrevet 15. mai 2010 hahaha!! nei datteren min på 2 år har heller aldri smakt sukker, men hun fikk spise så mye is hun ville 5, 6, og 7 mail da hun netopp har fjernet mandler men siden sukkert var inne i isen kan jeg vel si det kan jeg ikke?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #21 Skrevet 15. mai 2010 Så flott! :-/ Da kommer dere garantert til himmelen!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #22 Skrevet 15. mai 2010 ok.. kommer sikkert til å ta det igjen når hun flytter for seg selv. Raske 150 kg..
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 15. mai 2010 #23 Skrevet 15. mai 2010 Du virker veldig barnslig til å være mor til ei på 15. Hva er greia med alle de der smilefjesa?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #24 Skrevet 15. mai 2010 haha, ja særlig. Du er klar over at sukker finnes i andre ting enn godterier? du er klar over at det finnes i feks brød osv osv? Stakkars deg hvis du virkelig tror at hun aldri har smakt sukker. Da er du så dum at jeg VIRKELIG synes synd i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå