Gå til innhold

TREFF I OSLO , PÅ CONSENZO CAFE! 9 ELLER 11 JUNI!?


HELomvending

Anbefalte innlegg

Da har vi sånn nogenlunde kommet frem til ett nytt treff, for ALLE september damer som vil! (= Men, ennå litt usikkert hvilken dag som passer best for de fleste, så da setter jeg opp to, og håper på tilbakemelding fra samtlige som ønsker å værra med! (=

 

Det er vanskelig å finne en dag som passer for alle, men om folk har to dager å velge mellom, så kanskje vi får med enda flere! Og så beklager jeg til dere som ikke har mulighet åkke som..

 

Location er satt til Consenzo cafe på Solli plass, en kjempe koselig plass, med en super trivelig uteservering(har jeg hørt..) Og det skal visst være veldig lett for oss langfarere å finne frem. (=

 

Så, hva tror dere damer? Hva passer best for dere onsdagen eller fredagen? Håper på kjapp og MYE tilbakemeld , så vi får bestilt bord!

 

Gleder meg masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stemmer for onsdag 9 juni e.kl 17... :) Kommer fra syden den morningen men håper at jeg ikke er for trøtt til og kunne komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg kan begge dager etter kl 16, men onsdag ser ut som passer best for de fleste hittil...så da stemmer jeg på den dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer på Fredagen, i og med at noen av oss kommer langt i fra og antageligvis overnatter der er det flott å legge det på en Fredag og helg:):)

 

Selv har jeg to barn, og de går i barnehage hver dag, barnevakt har jeg sjelden da min familie bor i Finnmark (har faktisk bare hatt to netter alene med min samboer siden i fjor høst)... Tenk på oss som har et stykke å komme fra da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Hva om vi tar begge dagene? Så kan de som kan onsdag møtes onsdag og så kan de som kan fredag møtes fredag?

 

En dag som passer for alle er vel ganske umulig å få til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dumt det altså Hjertelyd! Nei, det er ikke veldig lett å finne en dag som passer for alle. Det ser ut til at de fleste kan på onsdag, sånn ut i fra de som har gitt tilbakemelding.. Så da lar jeg innlegge gå et par dager til, for å se om det holder seg til det, eller fredag. Og deretter lager jeg en invitasjon igjennom Facebook. Om noen har noen andre ønsker om dato eller dag, så er det ikke for sent!!!!!!! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ja, jeg har telt over de få som har respondert, og det ser ut til at det er onsdag som er vinneren, og det har ikk kommet inn none nadre ønsker, så da har vi det som utgangspunkt. Også da tenkte jeg at jeg bestiller bord på tirsdag kanskje. UMULIG å si hvor mange, men hvis jeg sier 20 da, så drar jeg godt i vaffal. (=

Skal legge ut invitasjon på Facebook, slik at de kan få litt mer klart antall etter hvert. (= Håper det er mange som har mulighet til å ta seg en tur!! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg kommer! Onsdag 9.juni Solli Plass! Gleder meg til å se dere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvordan man gjør det, men kanskje det er en ide å legge ut dette treffet med tid og sted på BIM-treff her oppe til venstre? Da kan folk melde seg på og sånn. I tillegg til facebook altså. :o) tror forresten bord til 20 er en god ide som det blir foreslått :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt sikkert fått med meg tidspunkt, men syns å ha sett noe om rundt 16 ... da er folk etterhvert ferdig på jobb og sånn kanskje? stemmer det, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 17 er lurt ja. Så folk virkelig får litt tid på å komme seg fra jobb. Jeg innser jo at de fleste ikke slutter sånn at de er ferdig til 16 hehe. Når jeg tenker meg om ;) men vet ikke hva som har blitt bestemt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...