beggeto Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Er så usikker på hva jeg skal gjøre med vogn når den lille kommer om ca 7 uker. Storesøster vil da vere 2 år og 7 mnd. Hun bruker fortsatt vogna si en del, sover i den i barnehagen og blir trilla til og fra bhg i den og av og til en tur til byen osv. Men hun kommer jo snart til å slutte med vogn så vil ikke kjøpe en ny babyvogn til babyen. Tenker at lillemann skal overta vogna hennes og så heller kjøpe en liten trille eller noe til storesøstra. Har utsatt spm lenge fordi jeg tenkte å vente og se om hun fortsatt sover på dagen. Og det gjør hun jo enda, veit ikke når hun slutter med det, kanskje i sommer, men kan ikke akkurat ta fra henne luren pga at lillebroren skal ha vogna heller... Så da er spm om jeg skal kjøpe en litt større trille til henne som vi kan legge ned ryggen på, og som er god å trille opp bakken til bhg osv, eller om vi skal kjøpe en helt enkel paraplytrille. Vil gjerne ha råd og tips!
CMH Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Kjøp en lett/brukt sportsvogn? Fins mnage brukte på finn De koster ikke skjorta akkurat. Hvis hun enda sover på dagtid ville jeg nok gjort det. Synes ikke paraplytriller egner seg noe særlig å trille litt lengre turer med..
beggeto Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2010 er carena easy et bra alternativ tror dere? Noen som har erfaringer med den?
Style_hunter Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Maclaren techno xlr er en super vogn. Full liggestilling og veldig bra kalesje - passer også for litt større barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå