CMH Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Her ble det bytur på meg igår. Var frisk og fin i morgest, hehe. Kom meg tidlig opp Så en ganske vellykket kveld vil jeg påstå. Her er det nydelig vær og er meldt opp til 18 + grader ( Vi bor i nord). Strålende sol Blir muligens grilling idag og i morgen. Pølser, is og barnetog på Mandag Hva med dere da?
* 5 om dagen * Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 ikke stort tror jeg...mannen skal jobbe endel i helgen, og her er regn på vei, så grått og trist ute.. skal vel bare på butikken i dag, og rydde / vaske litt inne kanskje.... 17 mai tøyet er sjekket,så skal bare stryke noen skjorter, så er det klart....
Koseklompen Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Her blir vi hjemme i helgen og tar det med ro. Vi kommer til å kose oss masse ute uansett vær. Vesla har fått sin egen snekker-benk i garasjen som pappaen hennes lagde og er superstolt..så vi er mye i "snikkerboden" og eksperimenterer med kreativiteten om dagen
MammanTilEmma❤ Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Bare hjemme i helgen, har mye husarbeid som skal gjøres:-) I morgen skal lillesnupp ligge over til tanta si, så skal jeg og samboer på grilling og drinker til et vennepar av oss, å en fest etterpå:-) På søndag skal vi hente lillesnupp i normaltid, så skal vi vel finne på noe.. vet ikke helt hva enda, en tur å se på 17mai toget kanskje? :-)
Kaffemocca Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Stryke skjorter og bake kaker:-) Føles hvertfall sånn. Skal i barnedåp i morgen også er det jo 17 på mandag og jeg skal bake til begge deler samt ha penklær rene til begge dagene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Nå skal vi snart reise på tivoli hele gjengen, bare synd det plustelig regner regner regner......!! Så skal venninda mi og jeg tilbake på tivoli i kveld og høre på konsert, hehe Litt fjortisfaktorer! I morgen vet jeg ikke, men det blir vel stryking av skjorter og flagg, tenker jeg!
fox`y Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 jeg holder på å gjør klart til 17 mai, vasking av hus, vinduer, stryking av klær,flagg mm. i morgen skal jeg bake og årdne klart til koldtbord. får gjester 17 mai. 17 mai blir d tog på morgen og ettermiddag, diverse aktiviteter på skole og i hallen dær vi bor. så koldtbord hjemme hos oss etterfulgt av kaker,is,boller mm. så litt stressanes helg vill jeg si d blir. er ute med gutta innimellom da for husarbeid blir kjedelig i lengden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå