Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ble det bytur på meg igår. Var frisk og fin i morgest, hehe. Kom meg tidlig opp :) Så en ganske vellykket kveld vil jeg påstå. Her er det nydelig vær og er meldt opp til 18 + grader ( Vi bor i nord). Strålende sol ;) Blir muligens grilling idag og i morgen. Pølser, is og barnetog på Mandag :) Hva med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke stort tror jeg...mannen skal jobbe endel i helgen, og her er regn på vei, så grått og trist ute..

skal vel bare på butikken i dag, og rydde / vaske litt inne kanskje....

17 mai tøyet er sjekket,så skal bare stryke noen skjorter, så er det klart....

Skrevet

Her blir vi hjemme i helgen og tar det med ro.

Vi kommer til å kose oss masse ute uansett vær.

Vesla har fått sin egen snekker-benk i garasjen som pappaen hennes lagde og er superstolt..så vi er mye i "snikkerboden" og eksperimenterer med kreativiteten om dagen :)

Skrevet

Bare hjemme i helgen, har mye husarbeid som skal gjøres:-) I morgen skal lillesnupp ligge over til tanta si, så skal jeg og samboer på grilling og drinker til et vennepar av oss, å en fest etterpå:-)

På søndag skal vi hente lillesnupp i normaltid, så skal vi vel finne på noe.. vet ikke helt hva enda, en tur å se på 17mai toget kanskje? :-)

Skrevet

Stryke skjorter og bake kaker:-)

Føles hvertfall sånn. Skal i barnedåp i morgen også er det jo 17 på mandag og jeg skal bake til begge deler samt ha penklær rene til begge dagene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå skal vi snart reise på tivoli hele gjengen, bare synd det plustelig regner regner regner......!!

Så skal venninda mi og jeg tilbake på tivoli i kveld og høre på konsert, hehe :) Litt fjortisfaktorer!

I morgen vet jeg ikke, men det blir vel stryking av skjorter og flagg, tenker jeg!

Skrevet

jeg holder på å gjør klart til 17 mai, vasking av hus, vinduer, stryking av klær,flagg mm. i morgen skal jeg bake og årdne klart til koldtbord. får gjester 17 mai.

17 mai blir d tog på morgen og ettermiddag, diverse aktiviteter på skole og i hallen dær vi bor. så koldtbord hjemme hos oss etterfulgt av kaker,is,boller mm.

så litt stressanes helg vill jeg si d blir. er ute med gutta innimellom da for husarbeid blir kjedelig i lengden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...