Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan man fritt si hva en mener om ting, uten å risikere å bli utskjellt og uten å bli hetset av de med motsatte meninger. Ihvertfall så lenge en er enig i hva HI skriver, og ikke sier noe som kanskje kan være ubehagelig. Uff da, tenk så fælt å få høre andres sider av en sak, og se ting fra en litt annen vinkel! Nei, best å skjelle ut folk da, kjempe med nebb og klør for å sensurere alt som ikke er rosenrødt...

Her kan man velge å være så monogam som det går an å bli, uten at noen kritiserer en for det.

Men det er jo litt kjedelig å ikke involvere andre i sexlivet, og ALLE er jo egentlig skaplesber. Hvis ikke fornekter man det. Men utenom det så står en fritt til å være 110% monogam etter DIB-standarden!

Her kan man lære barna å sove selv hvordan en vil. Så sant en ikke legger dem i deres egen seng til å begynne med, og en ikke bruker FERBER metoden. Samsoving er tingen, for man gjør jo ikke seg selv en bjørnetjeneste da.

FERBER metoden må man unngå, for en (oppdiktet) forsker her inne har sagt at hun har hørt lydopptak av ferber-unger, og hun kunne HØRE at de skrek av smerter!

Så man kan altså gjøre hva man vil med soving, så sant man legger dem i egen seng, og ikke lærer dem å roe seg ned på egen hånd, selv om det kan være ganske så lurt å kunne etterhvert når de er blitt et par-tre år....

Her inne skal man ikke finne seg i alt. Ihvertfall så lenge det ikke er snakk om utroskap. Her gir en opp for lett hvis man vet at man fortjener bedre enn en utro drittsekk. Herregud, du må jo til familieterapi og finne årsaken til at det har skjedd! For det er jo så mange fristelser og gode grunner som kan unnskyldes! Pisspreik. En som er utro er utro fordi h*n er en komplett idiot som ikke er brukende i et forhold. Så enkelt er det! Skyt meg gjerne, men jeg er litt smartere enn at jeg tillater hva som helst. Jeg er ingens dørmatte, og det er jeg faen meg stolt av!

Her kan man stemme hva man vil. Så lenge man stemmer rødgrønt. Hvis ikke er en rasist, egoist, stokk dum, og kan umulig ha satt seg inn i noe som helst.

For det kan jo ikke ha noe med det at en bare er grunnleggende enig/uenig i saker å gjøre?

Her kan man skrive innlegg om hva som helst eller kommentere hva som helst, uten at det blir krangel av det. Så lenge man holder seg vekke fra anonym-forumet da vel og merke. Til og med kranglesiden som er ment for slike kommentarer er mer sivilisert enn dette her!

Så hvorfor er jeg her da? Jeg er ikke det, jeg holder meg for god for slikt lavmål... Takk for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Men du gadd å sette deg ned å skrive et laaaaangt "avskjedsinnlegg"....Impressing.

Noe sier meg at dette ikke er det siste vi ser til deg, hehe. Men lykke til på ferden ut av anonym-helvete skal du ha.

Skrevet

God tur inn i et smiske-smaskeforum hvor alle er enige om å være enige!

Skrevet

Hahaha, nå måtte jeg le godt her! :D

"Jeg forsvinner herved fra anonym-forumet, der ingen vet om jeg er eller ikke, for i 99 % av innleggene mine gjemmer jeg meg bak en anonym-knapp!" :D

Hadet bra, vi krangles snart igjen som anonyme;-))

Skrevet

Det var en helt besynderlig virkelighet du beskrev der. Og du holder deg jo ikke for god til lavmål, du har akkurat skjelt ut en drøss med mennesker.

Skrevet

NN 10:06

"Vi krangles igjen" Dette er det sikkert du som har skrevet tidligere også, når noen har sagt at de ikke vil være her mer.

Hvorfor i allverden skriver du det? Kom deg på kranglesiden, hvis du for guds skyld må krangle!

Denne siden er helt ute av kontroll for tiden. Grunnen til at vi har en anonymside er for at folk kan ha mulighet til å spørre om ting som f.eks kan være litt leie. Og det er helt greit at ikke alle har samme mening, men det må da for svarte gå an å svare på en normal måte!

Skrevet

Så det er lattis å ikke være intressert i å bli utsjellt for allt dere er uenige i? Trur heller er dere som komennterer så frekkt og blir så eitrande forbanna so er latterlige. Og profilen huns er jo sletta så jeg tror ikke hun kommer tilbake. Er faktisk enig med hu, er altfor mye krangling og angrep mot de som ikke er enig i alt.

Syns mange her har fortjent å få et par sanhetsord, og tydelevis så har hun truffe blink hos flerre her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...