sprellemor Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Jeg fortalte min mor at jordmor har konstatert at hodet er festet (i uke 34). Da sa mor at man pleier å føde ca 3 uker etter det. Hehe. Det er nok litt gammel "fakta", men det hadde jaggu ikke gjort meg noe. Jeg er så lei, og har så lyst på kroppen min tilbake nå. :-) Men jeg får nok belage meg på å vente 6-7 uker til til termin, og kanskje enda 2 uker til. Fatt mot!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 hehe.. har litt mindre tid enn deg igjen, men jeg kjenner at baby kunne GODT kommet litt før!(JM og mamma tror ikke jeg kommer til å gå til termin. Får ofte høre jeg ser sprekkeferdig ut nå:S) Har hatt en rar følelse i kroppen de siste dagene..Akkurat som om kroppen sier at den snart ikke vil være gravid mer:S klarer ikke forklare det.. Hodet mitt, derimot, klarer ikke bli innstilt på at jeg ikke skal ha en baby i magen. Det føles som ÅR fram i tid! Heldigvis gjør jeg litt og litt klart til baby likevel, så fødselen ikke kommer for brått;) Fatt mot, ja;)
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Kålmarken min festa hodet veldig tidlig (uke 30), og jeg gikk 8 dager over Jeg ville heller regna med å gå over, og ta alt annet som en hyggelig overraskelse.. Er litt lettere å holde motivasjonen på slutten da;) Lykke til videre, det er absolutt verdt ventinga
sprellemor Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2010 Ja det er verdt ventingen. Nr 1 kom 4 dager før termin. Det kunne passe meg fint denne gangen også. Men jeg tør nok ikke regne med det, nei. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå