swirly Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Etter at slimproppen gikk torsdag, så har jeg egentlig hatt regelmessige kynnere, jeg antar at det er det, for de er forsatt ikke så ille at jeg ikke klarer å puste meg gjennom de, og jeg rekker å samle meg innemellom slagene. De varer ikke lenge nok, og kommer ikke ofte nok til å være rier, tror jeg.. Slik jeg har forstått det fra å google dette fra ende til annen. Men, jeg er redd jeg lekker fostervann, for slimproppen gikk torsdag, å har i grunn aldri sluttet heller.. bare forsatt liksom..og i natt, har jeg hatt såpass kratige kynnere at jeg vurderte å ringe føden, men har tenkt.. neeei, er nattan, kan vente til morgningen.. og nå tenker jeg, neei, vente litt til.. Er jo masse med liv der inne, og da kan det jo ikke være så galt, eller? Også er det jo det, at mellom kynnernene så er jeg helt fin, merker jeg blir sliten av dem, men jeg har ikke noe direkte smerter. Blir litt smårar av dette merker jeg, skal jeg gå sånn i to uker til.. sukk..er jo førstegangs så alt er nytt, vet liksom ikke hva det og det betyr.. skal jeg bli hjemme, prøve å la dagen gå normalt, skal jeg ringe å høre hva de sier.. hjelp, noen? Var ikke ment som et syteinnlegg altså, jeg er bare bekymret for jeg vet ikke hva jeg skal forvente meg eller hva jeg driver med akkurat nå. Ingen god følelse i det hele tatt..Hvorfor følger det ikke med en steg for steg bruksanvisning på dette
så gla' Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Hei! Er på besøk her inne fra "bli gravid", men fikk lyst til å svare deg likevel. Slimproppen kan jo gå lang tid i forveien, og det er helt normalt. Men, hvis du mistenker at du lekker fostervann, synes jeg du skal ringe til føden. Babyen kan nok bevege seg godt selv om du lekker fostervann, men de skal ikke ligge for lenge uten nok fostervann. Om du lekker fostervann kan det komme til infeksjon som kan bli alvorlig både for deg og babyen. Mener ikke å skremme deg, men synes absolutt du skal ringe nå. Ikke noe å vente med. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå