Gå til innhold

Jeg er så lei av å være feit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før svangerskapet (mitt tredje) var jeg dritlekker. Fikk ALT av oppmerksomhet, kunne gå i hvilken som helst butikk og prøve hva som helst. Største bekymringen var at de ikke alltid hadde små nok størrelser. Jeg hadde masse energi, smilte og var positiv til livet, men nå er alt helt bånn:(

Etter å ha gått ned de første kg som forsvinner nærmest av seg selv, så satt jeg igjen med hele 22 kg fett på kroppen som nærmest satt helt fast!

Klarte å streve meg ned 10 kg til, men ble selvfølgelig syk rett etter jul og vekten har stått dønn stille.

Nå er jeg endelig frisk og har begynt å gå turer, men kroppen min er helt vissen. Musklene blir slitne med en gang og kondisen er helt borte:(

Før svangerskapet trente jeg 4-5 ganger i uken spinning, vekter, jogging og diverse klasser på treningsstudioet.

Hvordan i all verden skal jeg komme i gang igjen. Bare det å være så feit og slapp som jeg er nå tar fra meg motivasjonen for å orke å trene.

Jeg har lyst til ut å løpe slik som før.

Den deilige følelsen i kroppen etter trening.

Følelsen av velvære fordi man er i god form.

Kan noen vær så snill å hjelpe meg med motivasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også feit og stygg. Så gikk jeg ned 10 kilo. Og alt ble bra! takk og pris!

Gjest Antarctica
Skrevet

Har du sjekka jernlagrene, folsyre osv? hvis du er vant til å trene skal jo effekten komme ganske snart når du begynner igjen, det skal ikke bety kroken på døra å ha vært gravid. Tvert i mot skal kondisen bli bedre - man puster jo for to mennesker når man går med barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...