Hikken Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 I dag sov frøkna usedvanlig lenge, så klokka hadde passert sju før vi kom oss ut i stua. Som regel er det "bø" som gjelder, men i dag hadde hun andre planer for dagens viktigste måltid. "Leah, skal vi lage en brødskive til deg?" *tenke tenke* "Mmm, suggut." (Yoghurt) "Beklager lille venn, vi har ikke yoghurt. Du kan få brød med kremost." *tenke litt mer* "Mmnei, suggut." "Vi har ikke yoghurt, det er tomt! Helt borte! Vi har brød )" Da så hun lenge på meg før hun smilte og sa bestemt: "Is!" mens hun så på meg med et blikk som lyyste at det var greit at det var tomt for yogurt, bare gi meg litt is du, så er du tilgitt :-P Hun fikk bø med leverpostei :-P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 heheh.. bare vent til hun forstår konseptet fryser. da våkner du plutselig av at henne legger en is i ansiktet ditt og sier "kan du åpne mamma?"
Hikken Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 Hahaha, jeg er stygt redd for at det ikke er lenge til! Får årne meg sånn kjøleskapslås ;o)
lille je Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Det er visst vanskelig å skjønne for disse små at det kan være tomt for saker og ting... " vil ha yoghurt, mamma" "vi har ikke mer, vennen, du spiste den siste i gårkveld" "tar en yoghurt likevel jeg, mamma" Gaaaaaaaah!!! Fin den med isen og fryser'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå