Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33 uker på vei, men var på spinning senest i dag. Snålt at når jeg skal plukke opp noe fra gulvet eller ta på meg sko så føler jeg meg som en hvalross. Men utrolig herlig å sitte på sykkelen og trø avgårde! Flere? Hva trener dere evt? Har bare blitt sykling i det siste her. Pleide å gå på noen andre timer på sats også, men nå er det så lenge siden det har klaffet og nå er jeg usikker på hvordan det vil gå evt. (Corebar f.eks).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :-) 32 uker nå i helgen.

Trener og instruerer fortsatt. Har så liten mage, så det meste går greit foreløpig.

Trener det meste utenom spinning, jeg da. Step, step/styrke intervall, andre kondisjon/styrketimer, yoga o.l...... Går strålende :-)

Men å knyte skolisser er litt av en utfordring, hehe

Skrevet

nei :( Har ikke trent siden ca uke 20 pga bekkenløsning som ble så ille. Kjedelig. gleder meg i hel til å kunne bevege meg igjen...11 dager til termin nå, så jeg gleeeder meg til å forbrenne litt fett, hehe :)

Skrevet

Ja - eneste måten å holde bekkenløsningen i sjakk på. Var på treningssenteret senest i dag - har tre uker til termin, så skal begynne å ta det litt roligere nå (hodet er festet og det er litt ubehagelig med treningen nå).

Skrevet

Ja, jeg trener styrke i sal eller på aparater, spinning og yoga. Er 34 uker på vei og prøver å trene 3 ganger pr uke.

Skrevet

jeg er 31 uker på vei og trener spin 3 ganger i uka og ellipsemaskin/crosstrainer en gang, men det begynner å bli tuuungt!!

Men gir jeg meg nå da kan jeg like gjerne legge meg på sofaen og bli der resten av svangerskapet. Treningen er det eneste som holder meg gående føler jeg... Forrige svangerskap trente jeg ingenting og gikk opp over 30 kg (!!!) Heldigvis gikk jeg ned alt, og nå har jeg gått opp "bare" 12 kg og det er en helt annen verden nå enn forrige gang.. =)

jeg har også lyst til å prøve aerobic, men jeg har ikke prøvd det før, og på sats der jeg trener så har de bare røde timer..

(så tror jeg venter litt med det :P)

Skrevet

He, he vi er visst flere i samme båt. Trener aerobic med høy intensitet 2-3ganger i uken og det går kjempe fint (32 uker på vei). Men å ta på seg sko eller plukke noe opp fra gulvet er nærmest umulig;)

Skrevet

Hei

jeg er 35 uker på vei og har trent masse gjennom hele svskapet. Spinning 2-4 ganger i uken, styrke (moderat), yoga, stepmaskin m.m

Gjør det som behager meg, men har vel de siste par ukene kjent på at jeg blir tyngre og magen er mer i veien. Men på spinningsykkelen går det veldig greit, så lenge jeg skrur styret høyt opp (litt ubehagelig å sitte bøyd). Masse nyere forskning viser jo at det er kjempesmart å trene under svangerskapet. Både for baby og fødsel og ikke minst tiden etter. Vi skal jo gjennom den største styrkeprøven som finnes- så hvorfor ikke være i knallform mener nå jeg.

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg bruker å springe mye (opp til 5-6 ganger per uke), men nå i min andre svangerskap har jeg bare gått mye ut med hundene og gjørt litt rolig tøying og styrke hjemme på gulvet. Jeg går også på jobb hver dag og gjør husarbeidet, jeg føler i ganske god form likevel og klarer faktisk fortsatt og plukke ting fra gulvet :-)

Atoq 36+4

Skrevet

Jeg trener 30 min kondisjon (elipsemaskin) + 40 min styrke etterpå cirka 3 ganger i uken. Er nå 36 fullgåtte og merker det begynner bli slitsomt. Men samtidig føler jeg det ofte så bra når jeg er på treningssenteret, mer pes å komme seg ned dit. Og trapper ol er et helvete sammenlignet med trening... Jeg føler også at det hjelper på rygg/bekkensmerter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...