♡ A & E ♡ Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Og lenge leve galskapen,morskapen og barskapet (er sikker på at noen av dere har vært der i kveld )
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Jeg må si at jeg ler litt av dette. Håper ingen føler seg støtt, men det ble jo helt vilt
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Fine greier;) Jeg skriver oppgave (det betyr at jeg desperat forsøker å finne på noe annet å gjøre enn å skrive) Litt galskap er da ikke å forakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå