Underveis --> Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Noen som har erfaring på området? Helst på nettbutikk (orker ikke løpe rundt i butikker ;-) Har "oljehyre" fra før, men tenker mer på en som er lett å bare trekke på når han er hjemme (dvs når den andre er i barnehagen) og det er litt vått ute.
lille sprelle Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 brukte name it sin i fjor, den var myk og lett og rimelig. Tror du må kjøpe dress....
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Kjøpte på HM, veldig lett og ultratynn. Vind - og vann tett. fant dem desverre ikke på nett. Men var uten seler på buksa da. Men funker bra for oss. Kjøpte jakke også. var på salg nå nettopp til 150 kr settet.
Underveis --> Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 Fant ikke noe tynne greier på Nami It da jeg var der i dag. Vil ikke ha dress, for han er så utrolig varm av seg. Kommer til å koke ihjel i en dress. Skal bare hindre ham i bli altfor bløt om han detter eller sitter på knærne.
Underveis --> Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 Høh! Kan ikke hatt med meg øynene i dag da jeg var på shopping. Var på HM også jeg! Jaja, butikkene er vel åpne i morgen også :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå