Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 http://www.onepiece.no/product_info.php?cPath=136&products_id=2470&osCsid=ceb77abcbc5f9d45cfd1fda1b776c9f0 Sånn apropos OnePiece; faaantastisk lekker må jeg si
Ksenia & Anjem Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Skjønner ikke disse utallige innleggene om hvor stygge OnePiece er..Smaken er som baken-delt i to. Og disse er vel utviklet med tanke på ungdommen, og ikke småbarnsmødre. btw; jeg liker ikke onepiece, men lager ikke innlegg om hvor stygge de er..la folk gå med det de vil sier nå jeg bare.
lille sprelle Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Trenden begynte i ekstrempsortmiljøene som noe å ha på seg etter lange dager i luften/elva osv.... Da ser jeg det som greit så lenge du er yngre enn noen få og tjue..... (i den situasjonen altså - om kvelden i teltleiren etter utøvelse av ekstremsport...)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 Det kalles humor. Ikke så god kanskje, men dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå