minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 har noen av dere hentet sånn gratis baby pakke der ? hvor finner jeg den, å hvor henter jeg den
2010 Mammaen Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hentet den på Babyproffsen på Nordby. Du må registrere deg på nett, og så printe ut en kvittering som du leverer i kassen. Når det er sagt så var det ikke fryktelig mye bra i den pakken. Bleiebøtte (vi kommer ikke til å bruke den) og noen pampersbleier, en smukk og en CD med noe info og reklame på. Ja, og så en prøve på ammeinnlegg, men så får man jo ikke kjøpt de innleggene i Norge tror jeg - har ikke sett de ihvertfall.
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Syns også at den var skikkelig dårlig, stemmer det som 2010-håpet + mailykkeliten :-) sier den inneholder, ikke noe mer. Har jo fått gratis bleiebøtte på barnas hus så trenger jo ikke to egentlig! Med mindre du skal til sverige så hadde jeg ikke giddet å stresse med å få tak i den iallefall!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2010 okej da har et vennepar som skal over grensa så tenkte de kunne hente med hjem til meg, men virker ikke som om det er så mye vits i det.. ja, den bleiebøtta her jeg jo alt fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå