Gå til innhold

Jeg har funnet ut hva som irriterer meg mer enn noe annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig med henne ovenfor som sier det er irriterende når folk bruker fornavnet ditt påfallende mange ganger, sjelden jeg lar meg irritere av ting, men synes faktisk det er veldig ovenfra og ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart. Men vedkommende har lite valg om jeg går inn for det. Hjelper ikke å sitte her og fortelle unngåelsesatferden sin, vettu!

Skrevet

Herregud. du må være spik spenna gal. Er du en sånn Stalker-dame?

Gjest Toxic
Skrevet

Nei, dagen min har vært strålende, men takk for omtanken.

Om det er et gjentakende problem at personer forklarer fremmedord og snakker babyspråk til HI helt uten videre, vil jeg påstå at HI mest sannsynlig framstår som mindre intelligent. Om det er snakk om en enkeltpersons hersketeknikk, burde ikke dette utgjøre et stort problem siden personer som bruker denne type hersketeknikk er særdeles enkle å avvæpne.

Skrevet

Ja. Og finner jeg ut navnet ditt, skal du jammen få se at du ganske snart kommer til å ønske deg ett nytt et!

Skrevet

Enig med Toxic her:)

Jeg har en tendens til å bruke litt adekvate ord og uttrykk selv, og har aldri kommet over noen andre som prøver å forklare meg betydninger av ord.

(Jo, forresten, en - men han er noe av det minst smarte jeg vet om, så jeg mistenker han bare skulle vise meg at han hadde lært seg noe nytt;))

Skrevet

Jeg kjenner et par slike som forklarer alle fremmedord de kommer med. De snakker på den måten til alle. Det virker på meg som at de vil fremstå som smarte pga de kan mange fremmedord. Hva er vitsen med å bruke fremmedord når du rett etter forklarer med det vanlige ordet hva det betyr? Da kan man like godt bruke det vanlige ordet!

Skrevet

Det mest irriterende jeg opplever er når jeg sitter på et offentlig toalett, så kommer det noen å druser i håndtaket til tross for at det vises at døren er låst! Da får jeg lyst å rope "Sjekk fargen på låsen, for svarte!!" Kanskje jeg gjør det en gang når jeg blir mer hormonell ;)

Skrevet

Feil ofte dette Toxic. Har merket meg at folk med lavt selvbilde når det gjelder intelligens er de verste til å snakke nedlatende til andre.

Har hatt en eks bla som var slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...