Fødeklar med stor F Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Begynte med menssmerter for et par dager siden, (er 37+5) , ikveld har de økt på litt, kommer ikke i tak men er mer konstante, også kommer kynnerne i tillegg..de er også litt sterkere.. Magen har i hele dag vært veldig spent, og veldig hard.. Har litt angst for å ringe føden, redd for ikke bli tatt for alvor, for vet jo det er mange som har menssmerter mange uker i forveien. Ble satt i gang forrige svangerskap og det skal visst være mere vondt enn når kroppen starter av se selv, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.. Har slappet litt av nå, og mensensmertene er der fortsatt.... Er dette noe å henge seg opp i????..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har det også slik, en god del menssmerter og vondt i ryggen/kynnere. Men det kommer ikke i tak, det er konstant. Men jeg har termin på mandag så jeg bekymrer meg ikke slik.... Så hvis du er bekymret, er det bedre å ringe en gang for mye enn for lite Jeg nevnte disse mensmurringene som jeg kaller det da jeg var på vektestimering i uke 37, da mente legen det var et godt tegn på at det var modning som begynte. Men jeg har ikke blitt sjekket, så vet jo ikke om det er d........ Nå siste uka og dagene, har jeg "mye" vondt ila dagen og også perioder på natta og det er slitsomt. Men håper jo bare at det snart begynner......Det er jo ikke rier som jeg kan kjenne igjen fra forrige gang, dette er konstante smerter som går over etter noen timer.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå