Monajenten Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 ...har iført meg onepiecen (som jeg ikke har...) og bunadsskoene, så nå venter jeg selvsagt på at du skal komme og hente med med privatjet´n, forutsatt at det er like vakkert vær i hovedstaden som i byen mellom de syv fjell! Hvis ikke, får du bli værende her!
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Da tror jeg vi blir DER! Her er det helt ok vær, men ikke noe mer enn det. Fikk skikkelig lyst til å ta på kosedressen, bunadskoene, ta med en chablis, så kan vi se en chic flick i sofakroken. Erru med?
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Seff er jeg med! Holder på på min andre øl (treg ja?!) og er allerede småsusete i hodet - sa du billig i drift?? :-p KOM KOM!
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Eg kjeeeeeeeem:-) Kunne trengt en sånn jentekveld i sofaen med glass i hånda og jentetjat:-)
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 Nåååw, men det er helt greit vettu! Jeg stiller alltid opp:-) Tenk så greit om vi faktisk hadde hatt en sånn privatjet.......da hadde jeg kommet flyvende hver gang du ropte "bunadssko" :-D
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Hoho, ja det hadde vært noe og hatt noe slikt:-D Da hadde jeg nok ropt "bunadsko" både titt og ofte.-)
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2010 Hihihi ja det tror jeg nok:-p Jeg er jo selvsagt den gøyeste du vet, og det hadde jammen meg blitt noen interessante kvelder:-p Du skal ikke til Bergen snart da? Føler for å gi deg en klem:-D (Og selvsagt drikkelittogdanselittmeddeg:-p)
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Det er sååååå lenge siden jeg har vært i Bergen! Har kjempelyst til å ta en tur. Hadde en god venninne som bodde der, men som har flyttet tilbake. Du skulle fått en god klem tilbake, og middagdrikkeogdansogslikt hadde det også blitt åff cåsch:-) Og jeg tror også det hadde blitt interessante kvelder:-) PS. Skal se nærmere på siden din, er bare litt sånn travelt med 17.mai forbedredelser. Arrangerer for hele skolen den dagen, vanvittig mye å gjøre:-o
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2010 Bare slapp av du, det ligger nå der uansett om du bruker lang tid, hihi;-) Syns du er flink jeg, som er storarrangør! Tømbs øpp!!! Du MÅ jo komme hit da, ellers blir jeg nødt til å sykle over fjellet, og da dør jeg før jeg har kommet til Voss:-o Hmmmmmm, vi kan like klemogmiddagogdrikkeogdanseoghælaitaket og sånt! Sikker på vi hadde vært det superteamet til tross for at vi aldri har møttes før:-D
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #10 Skrevet 14. mai 2010 Det tror jeg også!! Hadde helt sikkert storkost oss:-) Jeg kommer plutselig til en sofakrok nær deg:) Vi får unngå sykling over fjellet, gidder ikke jeg heller:-p
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2010 Hahahaha, til en sofakrok nær deg:-p Phuh, godt du er enig i at vi dropper syklingen, ellers hadde jeg blitt en smule småstresset;-) Nå sitter jeg her og hører på (nesten)sippemusikk, drikker enda mer øl mens min kjære er helt inni et fotballspill:-/ GURI så sosialt:-D
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #12 Skrevet 14. mai 2010 Nei, vi gidder da ikke stresse mer enn vi må vel? Altså mannen her sover!! Schjempesosial... Bah..
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. mai 2010 Hahahaha såpass, da har du det verre enn meg:-p Jeg får nemlig servert diverse kommentarer om han idiotspilleren eller bortemålsregel eller det som er, sånn innimellom da, samt spørsmål om vi SKAL gå ut. Ehhhhhhhh, joda, ta med deg pc´en og fotballspillet så tar jeg med meg Mom2Two og så drikker vi oss kanakas:-p
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #14 Skrevet 14. mai 2010 Det høres da ut som en knakende god plan!!! Så dropper vi av mennene på et sånt game zone sted eller noe slikt, vi greier da å drikke oss kanakas helt på egen hånd;o)
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 14. mai 2010 Hahaha ja det har du søren meg rett i! Trenger ikke noen som kan skjenke oss vi, vi har jo hverandre! For ikke å glemme bunadsskoene som til nøds kan brukes som shotteglass:-o
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #16 Skrevet 14. mai 2010 Hehe, ja det er det eneste de skoene duger til, shotsglass.. høhø...-D
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 14. mai 2010 Mmmmmm høres ekstremt delikat ut. Bare dropp shotteglassversjonen sånn om kvelden på 17. mai:-p
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #18 Skrevet 14. mai 2010 Hehe, ja da tenker jeg smaken oppi de skoene ikke hadde blitt drept av ren vodka en gang...:-O
Monajenten Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #19 Skrevet 14. mai 2010 Hahahahahaha:-D Jammen har vi herlige diskusjoner, må jeg si! Der har du oss stilfulle med lekre sko og kjoler - og bunadsshots:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå