Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Har folk til å jobbe for meg om dagen.. og skulle trakte kaffe i dag til de. Hadde ikke flere kaffe filter igjen:S Vistte ikke helt hva jeg skulle gjøre... snudde filteret og prøvde å vaske det brukte.. men bunnen var det hull i, så det gikk ikke så bra.. Fant til slutt en ny strømpebukse i skapet, klipte av en fot og brukte det.. gikk jo veldig bra! Men sa jo seff ingenting om dette til arb.folka... hva tenker dere om det jeg gjorde?? Var det dårlig gjort? Litt ekkelt med en strømpe.. men den var jo ren??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Hahaha;) Ja jeg ler litt av det selv og!! Eller nå ler jeg enda mere... er jo en god party historie dette egentlig.. men følte meg litt dum i det jeg gjorde det!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Du er jo kreativ da, man tager det man haver. Og det funket jo, så why not.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Ja det funket faktisk bra!! I nøden lærer naken kvinne å spinne;)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 På jobb går det i tørkepapir når det er tomt for kaffefilter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå