Nemofish Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Er de små eller store i størrelsen? Bør man gå et nummer opp/ned, eller kjøpe det barnet vanligvis bruker?
Mom2Two Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hvis det er de originale Conversene, er min erfaring at de er veldig store i størrelsen, og at man kan gå ned en størrelse fra det man ellers bruker.
Nemofish Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det var det jeg trodde. Da prøver jeg å bestille et nr. mindre. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå