Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hva gjør dere 17. mai? Syns det er så tungt å komme seg gjennom disse familiedagene. Kom meg helskinnet (ihvertfall fysisk) gjennom julaften, romjul, nyttårsaften og påske, men kjenner jeg gruer meg til 17. mai. Vi skal jo begge to ta med barna til byen og se på toget, men regner med at han drar til den nye dama si (og hennes barn) etterpå. Så drar vi vi hjem hit da, og spiser 17. mai-middag, barna og jeg. Håper ting blir litt lettere når det har gått et år siden bruddet ...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Det kan hjelpe mye å gå disse dagene i møte med positiv innstilling. Glede deg over at du og ungene har en dag fri hvor dere kunn skal kose dere, spise masse is og hjem og kose dere med god mat :-) Det er kanskje lettere sagt enn gjort, men prøv å se det positive og ikke fokuser på det negative.. Kanskje du har noen du kan be på middag? Så slipper du å være alene. Jeg og unga skal være med ett vennepar ut å spise 17-mai. Ellers var sønnen og jeg alene ett år, vi syntes begge det var kjempe koselig. Nå er det en lillesøster også, så gleder meg til ho er litt større og jeg kan lage "våres" 17-mai som ho også kan sette pris på :-) Dette er en dag ungene vil huske etterhver som dem blir større. "husker du det året vi........ mamma?" Eller det året vi......? Ønsker deg og barna en riktig fin dag :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Det har du helt rett i, og barna gleder seg selvfølgelig til slike dager selv om ting ikke er som før. Snakket faktisk med noen venner rett før jeg så svaret ditt, vi avtalte å spise sammen etter barnetoget. Er nok jeg som går rundt å tror at vi ikke er så "populære" å være sammen med nå som mannen ikke bor her. Ha en fin helg og 17. mai-feiring! hi
Verbena Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har ny samboer da, så vi er jo sammen med han på 17.mai. I fjor var vi først å så på borgertoget vi 4 og senere på ettermiddagen gikk vi i et lite tog i studentbyen (der vi bodde da) sammen med faren til gutta og kjæresten hans. I år skal vi kose oss masse, slappe av å spise masse is osv, kanskje grille også skal vi til byen sammen med foreldrene til samboeren min å se lilleboren gå i russetoget. Gutta gleder seg masse til å se "onkel" i toget. Faren har jeg ikke hørt noe fra så jeg går ut fra at hans plan er å være fyllesyk!
Tommage♀♂ Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Vi skal begge gå i tog sammen med barna på morgenen, etter det har vi ikke planlagt noe. Gjør vel det samme som hvert år: spiser is etter toget, går hjem til mamma og pappa og spiser lapskaus og slapper av litt før folketoget, treffer venner i sentrum, spiser mer is, så hjem for å ta av finstasen og bare slappe av mens ungene leker. Om x'en blir med eller ikke vet jeg ikke, men tenker han blir med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå