Den heldige eier av ett barn Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Karbonadedeig vet jeg ... Hva mer er godt å putte inni?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hei! Jeg fant denne, og har proevd de de de siste ukene. Veldig fornoeyd med de :-) http://www.klikk.no/mat/spise/article433403.ece
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Hei, er jo masse snadder man kan ha i. Grunnbasis som jeg bruker er: Karbonadedeig 1 egg par ss melk ca 1 ss potetmel Litt sånn smuldret brød fra pose. husker farsken ikke hva det heter. (men kan droppes) salt / pepper Pleier å kna litt når dette er i bollen, før jeg tilfører: løk eller purreløk hvitløk ost paprika knas til passende deig Mmm pleier å putte i omtrent alt jeg, i små biter.... kan både grilles og ha i stekepanna
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Karbonadedeig krydder etter smak, f.eks allround, salt og pepper. egg mel melk hvitløk Så har du salat, løk, dressing og det du måtte ønske i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Karbonadedeig Finhakket hvitløk, løk, mini sylteagurk Tørket chili Dijonsennep salt, pepper Severer med salat, tomat, rødløk, aioli, og ketchup tilsatt litt tabasco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå