Gå til innhold

Noen Oslo-jenter som har lyst til å lunsje lørdag neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke vært med på treff forrige helg, litt bitter for det, for har veldig lyst til å skravle om baby med andre gravide.

Lurte på om det var noen som ikke hadde lagt planer på ettermiddagen den 22.5? Isåfall, er det noen som vil møtes til lunsj den dagen?

For ordens skyld kan jeg presentere meg og si at jeg er 31, førstegangs, bor i byen, er samboer, 21+1 uker på vei, og venter en jente!

Ha en fin helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg gikk også glipp av treffet, så det hadde vært veldig hyggelig med lunsj:) Skal bare dobbeltsjekke at jeg ikke avtaler noe jeg ikke kan, kommer tilbake til deg. Bra initiativ!

Skrevet

Hei!

Har sendt dere en pm- (og håper jeg får det til)

God 17. mai helg! :-)

Skrevet

Knotten- jeg fikk ikke til å sende deg pm er boksen din full? :-)

Skrevet

Superhyggelig tiltak - jeg hadde vært med om jeg hadde vært byen, noe jeg dessverre ikke er :(

Kos dere masse!

Skrevet

Hei!

Har tømt postkassen, men tror ikke den var full i utgangspunktet. Hmmm. Prøv igjen:)

Skrevet

Jeg kan uansett møtes lørdag. Hadde vært veldig hyggelig:)

Noen forslag til sted/tid som passer bra? Jeg bor på St. Hanshaugen, så er ganske fleksibel når det kommer til sted.

Skrevet

Det kan jeg godt tenke meg:) Forslag til sted?

Jeg bor på Oppsal, 29, 2.gangs, er i uke 18.

Skrevet

Så hyggelig at noen ville være med! Er jo mange fine steder i byen, men hva med f.eks Collets cafe på haugen? De har jo uteservering hvis fint vær også. Dere må gjerne komme med forslag dersom dere vet om et bra sted!

God søndag!

Skrevet

Når da? Er 26 år, bor på oppsal og har en sønn på 1 år fra før :)

Skrevet

Colletts er supert for min del ihvertfall. Ang. tidspunkt, hva med 12? Eller passer det bedre med tidligere/senere for dere som bor litt lengre unna?

Skrevet

Da sier vi Collett, da! Kl 13 passer veldig fint for meg, hvis det kan passe for dere? Vi satser på sol!!

Skrevet

I'm in! Og for ordens skyld: 27 år, ruger på en jentebaby, har en treåring (gutt) fra før av. Gleder meg!

Skrevet

Koselig. Gleder meg:)

Skrevet

Det hadde vært utrolig hyggelig! Det har jeg veldig lyst til, så jeg skal sjekke om jeg kan :)

Så at det er flere som bor på Oppsal her. Det gjør jeg også, er 13+1 med førstemann og 33 år. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med noen i nærområdet, i tillegg til alle dere andre selvfølgelig :)

Håper vi ses på lørdag!

Skrevet

Jeg jobber dessverre til 15 på lørdag...:/ Kanskje neste gang? :)

Hadde vært veldig hyggelig og blitt kjent med dere andre som også bor på oppsal. Forrige gang fikk jeg en barselgruppe hvor samtlige bodde på skullerud, og ingen som var intressert i og ha noen barselgruppe tydeligvis..

Skrevet

Hei! Håper dere hadde det hyggelig i dag. Beklager at jeg ikke kom... Foreldrene mine ønsket hjelp til å stelle hagen, vaske huset utvendig, gjøre hagemøbler klar for sommeren osv. Syntes ikke vi kunne si nei, for de er alltid så hjelpsomme selv! Men veldig lyst til å bli med en annen gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...