Gå til innhold

Zazzy - kan du være så snill?:)


lille.pudding

Anbefalte innlegg

Å spå meg litt når det gjelder graviditet og jobb? :)

jeg får desverre ikke spådd tilbake da :(

 

men klarer du å se om jeg er gravid? (6 dager over ikm)

eller når vil jeg eventuelt bli gravid? Og kjønn?;)

 

og får jeg meg ny jobb iløpet av sommeren?

 

Hadde satt stor pris på om du tok deg tid, ser du har fått gode tilbakemeldinger her :)

 

født: 26.12.1989

kjæresten født: 09.03.1987

 

mvh

Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei får opp en feiring nå, eller en slags sosial begivenhet gjerne med venner/familie, en sammenkomst av noe slag, tror dette kan gjelde deg? Enten noe du feirer eller noe du arrangerer? Får opp graviditet i kortene mine men ikke at du er det riktig enda..men er du 6 dager over ikm?? sier testene negativt da? Hørtes mye ut å gå over så lenge. Men får opp at det ikke er lenge til du blir gravid. Evt kan det jo være ikke lenge til du finner det ut..hmm..;) Kanskje feirer dere graviditet? hehe. På kjønn er det gutt jeg får opp, men liker å se en gang til når du først har blitt gravid så du kan evt spørre da. Ser ingen jobb akkurat nå for sommeren..tror det vil ta litt tid, men etter en periode der du kanskje har blitt litt skuffet/ikke fått jobber du har håpet på så dukker det opp noe som kan virke som "drømmejobben" , grip sjansen når denne dukker opp! Tror noen fra fortiden kan kontakte deg angående dette, eller noen du kjenner tipser deg om en jobb eller lignende, evt en kollega. Uansett, kan ta litt tid men når den kommer bør du satse for det ser ut som en jobb du ville trivdes godt i! :)

 

Masse lykke til! Spent på å høre om du er gravid! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :)

 

jeg hadde grillfest på onsdag, vet ikke om det er det u får opp? ;)

ja er 6 dager over, men neg test :(

men ei venninne av meg fikk ikke positiv test før 2 uker etter ikm, så kan hende det er det samme med meg? Jeg føler det er noe i magen, og vært veldig oppblåst i 2 uker...

 

Har jobb vd siden av skolen nå, men skal begynne å jobbe heltid så nå finne noe annet :) da satser jeg på at jeg finner det ut ;)

 

så du ser at jeg kan bli gravid? :P hehe vært litt engstelg for at eg ikke kan bli det, Gud vet hvorfor :P

 

tusen takk for at du tar deg tid til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det :)

 

Ja jeg ser graviditet i kortene mine, tror ikke det blir veldig lenge til, men tror ikke du er det nå egentlig. Lykke til iallefall, tvi tvi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen idag, så du hadde rett. Ikke gravid :(

ser du noe mer på meg nå? Hvordan ser neste pp ut?:)

har du noEn tips til meg?:)

 

mvh

Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torill. Det var leit å høre da. Var litt vanskelig å se eksakt måned på deg, men ser fortsatt graviditet, og tror fortsatt at det ikke blir lenge til, og med ikke lenge tror jeg innen de 1-3 neste månedene, men ser ut til å bli raskt! Vil gå for juni/juli. Ingen spesielle tips nei, hehe, bare å fortsette som før ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...