Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det fort fra start til slutt?

hvordan gjør de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor moden du er. Da jeg skulle settes i gang var jeg moden og hadde litt åpning. Da tok de bare vannet og det hele var over på 6 timer. Noen ganger er det ikke modent i det hele tatt, da får du gele/piller og da kan det gå mange timer om du er litt uheldig. Enten starter riene etter modningsbehandlingen (og evt taing av vannet), ellers så får du drypp. Mange muligheter her så det er ikke godt å si hvordan det blir:)

Skrevet

Jeg ble prøvd satt i gang i uke 37 forrige gang, pga alvorlig svangerskapsforgiftning.

Fikk noen piller opp i greiene! :-P Fikk rier, lå et døgn med de riene, ingenting mer skjedde.. Til slutt måtte de ta akutt keisersnitt!

Men det ble jo tatt fordi jeg var alvorlig syk!

Går nok kjempe bra med deg! :-) Gru-gleder du deg?

Skrevet

jeg var innlagt forrige uke oxo, med rier og 1-2cm åpning. men det ga seg av seg selv..... så jeg er vel ganske moden sikkert :)

Skrevet

Vannet gikk på en onsdag og jeg ble satt i gang fredag morgen.

Hadde dannet seg nytt fostervann igjen som de tok. Det tok 6 timer fra første drypp til junior var ute.

Jeg ankom sykehuset med 4 cm åpning.

Skrevet

knøttet85 : ja jeg gru-gleder meg.... tragisk å vite en ska ha det vondt den dagen, en liten stund vertfal :) bedre å ta slik på sparket :)

Skrevet

Vannet ble tatt kl 1030. Ungen var ute 1941. Gikk raskt og greit! Ble satt på drypp etter noen timer. Kom inn med 2-3 cm åpning, men det hadde jeg hatt i nesten 3 uker. 13 dageer på overtid.

Satser på at ting skjer av seg selv denne gangen gitt.

Skrevet

Jeg ble satt i gang 3 uker før tiden grunnet svangerskaps kløe. Hos meg tok de bare vannet, fikk ikke no modningskur. Og det gikk to timer fra vannet ble tatt til gutten var ute. Meget rask fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...