Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Og hvorfor det? Det er jo fritiden din, hvorfor velger du å bruke den på noe som irriterer deg?
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Nei, da hadde jeg ikke vært her:) Det finnes i så fall mye annet jeg kan finne på.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 JA, DET ER FRYKTELIG IRRITERENDE Å MÅTTE IRETTESETTE DE DUMME TEITINGENE HELE TIDA SOM MANGLER FOLKESKIKK OG IKKE HØRER ETTER HVA JEG SIER. JEG HAR NEMLIG LANG FARTSTID OG VET HVA SOM KREVES VED ENHVER ANLEDNING. OG JEG ER RASENDE!
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Nei, istedet for å bli irritert velger jeg å se på de dumme påstandene, kommentarene og standpunktene som middelmådig underholdning, og ler heller av det :-) Har ikke skjedd mer enn et par ganger at jeg har vært irritert, men da har det vært laaaaangt borti natta det som er blitt skrevet
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Nei, men jeg blir litt oppgitt av og til. Noen forumtroll som ikke er så morsomme som de prøver på. Men sånn alt i alt så irriterer jeg meg veldig lite her inne.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Merker ganske ofte at jeg ikke har godt av å være her. Blir i dårlig humør når folk kommer med usaklige og frekke svar. Og så angrer jeg på at jeg har tatt igjen. Men det er dessverre blitt en uvane å bli værende her likevel, som et slags tidsfordriv.
Guri malla Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 hehe nei blir overhodet ikke irritert av å være her, da hadde jeg ikke vært her, derimot synes jeg det er underholdende
blond Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Er noen som koser seg i irritasjon og som elsker å finne favoritter og antihelter. Nok å ta av her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå