Gå til innhold

Termin i januar, Stavanger:)


KmammaK

Anbefalte innlegg

Flere som meg? tidlig å håpe enda men...:) er jo bare 3 uker på vei ca... spent! første gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Det tok litt tid for meg å finne igjen det jeg hadde skrevet, hehe! Så ser dere har svart for en stund siden. Men så kjekt! :) Det er så kjedelig å gå vente til det er "greit" å si det.. så det er kjekt å ha noen å dele med her inne:) Jeg skal til jordmorJanne om ikke så lenge på en tdlig UL, gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januarbabymontro: :) Hvordan har det seg at du får tidlig UL? Sier du bare at du ønsker det, eller er det andre ting som ligger til grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nei så lenge en går privat (som JordmorJanne er), så kan en få det når en vil:) Men da betaler en for det selv ogå. Den vanlige (gratis) på sykehuset får jeg som alle andre i uke 18 eller hva det er.

Klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 29 Januar, å fra Stavanger, venter nr 3...gleder meg så utrolig mye...er nesten 8 år siden jeg hadde en baby sist....da jentene mine nå er snart 8 og 12....er selv 31......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Er snart 10 uker på vei. Foreløpig termin 9.jan. Har vært til ultralyd i dag på sykehuset, men dette får jeg tilbud om ekstra pga min alder. Er over 40 år så da får vi tilbud om ekstra undersøkelse i forbindelse med genetisk veiledning og info om forstervanns prøve. Så bra ut så langt, men er spendt på videre utvikling siden jeg har mistet flere ganger tidligere.

Ønsker dere alle lykke til videre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 9 januar i følge mine egne beregninger og syklus:) Dette blir mitt andre barn. Jeg er i min 11 uke. Det blir spennende å se om det er min eller legen sin termin som stemmer. Jeg skal på tidlig UL i uke 12. Er det noen som da vet om man kan beregne endelig termin da eller om man må vente til rutine UL ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det lurer jeg også på:) vil være ca 11uker på min ul. Kunne selvfølgelig ønske en kunne se om det er gutt eller jente også, men har forstått jeg må vente:) spent!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...