Gå til innhold

Dere som gikk over termin med nr 1, gikk dere over med nr 2 også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk 11 dager over tremin med første. Nå er det 31\2 uke til tremin med nr 2 og lurer på om det er vanlig å gå så lenge over tiden andre gangen også? Håper virkelig jeg slipper det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)Jeg gikk 17 dager over termin med førstemann(måtte da settes i gang), mens andre gangen gikk vannet dagen før termin, så det kan godt hende du slipper å gå over denne gangen ja;)

Skrevet

gikk 1 uke over ul-termin med 1.mann. Denne gangen ble jenta født 6 dager før ul-termin. (Men begge ble født på min utregnet menstermin)

Skrevet

10 dager over med første, 13 dager over med andre. Regner med overtid denne gangen også kan du tro! Men det er lov å håpe på litt tidligere denne gangen da!

Lykketil. Babyen kommer når den er klar.

Skrevet

Jeg har bare født en gang, men venninna mi gikk 7 dager over med førstemann og gikk 3 dager over med andremann.

Skrevet

Gikk 10 dager over ul termin med nr 1, og 15 dager over med nr 2. Med førstemann startet fødselen av seg selv, mens med nr to måtte jeg settes igang. Har innstilt meg på å gå over denne gangen også, selvom det hadde vært veldig deilig å slippe!

Skrevet

Gikk 17 dager over med første (igangsettelse).

Fødte dagen etter UL termin med nr 2.

Skrevet

Jeg gikk 11 dager over med første(jente).

11 dager over med nr 2(gutt)

12 dager over med nr 3(gutt)

Kan ikke si at jeg blir overrasket over å gå over denne gangen også;)

Skrevet

Jeg har ikke gått over me noen enda,men med første mann en gutt fikk jeg en uke før tiden.

2 mann ei jente 3 dager før termin

nå på 3 mann en gutt er det 2 dager til termin og jeg tipper han liker seg godt i magen..

Så her går jeg lenger og lenger på svangerskapa......

Skrevet

fikk nr 1 9 dager over termin, mens nr 2 og 3 kom 1 uke før termin:o)

Skrevet

Nr.1: Igangsatt 14 dager over

Nr.2: Av seg selv på termindato

Nr.3: Ks 9 dager over

Skrevet

Ikke meningen å ta fra deg håpet,men jeg gikk 10 dager over med første og 13 dager over med andre.....og regner IKKE med å føde noe tidligere denne gangen!

Alle tre gutter, og de er vistnok tregere til å forlate mamman sin!

Krysser fingrene for at du slipper å gå over denne gangen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...