nurke84 *mamma til alma* Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 hei er 11+3 i dag og har vært plaget med forstoppelse og luft lenge nå. fikk gått på do i natt (av alle tider) men har nå små smertder/ubehag som kommer og går med små opphold på venstre side av magen ved navel. hva kan dette være? erfaring? kan det være pg av forstoppelsen/luft? går liksom ikke bort. blir jo litt bekymret. er ikke kjempe vondt, men ubehagelig! håper noen kan svare
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Jeg vet ikke helt hva det kan være, men husker selv at jeg hadde det slik i forrige svangerskap, akkurat i slutten av 1. trimester/begynnelsen på 2. trimester. Det kan være luft, men det kan også være livmorbåndene som strekker seg, Det kan kjennes ut som kraftige luftsmerter. Men det kjenner man som regel nederst i magen og ikke ved navelen. Husker at at jeg hadde litt hard mage, og skulle på do og da måtte presse litt hardere enn vanlig. Da fikk jeg sinnsykt vondt på siden i magen, jeg måtte bare rope "AUUUU". Vet ikke om det er det samme du føler, men det er mye rart man skal kjenne der nede i magen etterhvert som magen vokser. Mulig at livmoren allerede begynner å presse litt på organene, eller at det rett og slett er vanlige luftsmerter.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 ja det gikk over etter noen timer, så får satse på at det var noe luft eller ømmhet eller noe sånt
venterbarnnr2 Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Mest sannsynlig er det fordi livmoren vokser og du får sånne strekk. Det hadde jeg med førstemann og har det nå med andremann. Det er ikke noe farlig hvis det er det det er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå