Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #28 Skrevet 14. mai 2010 dobbelæsj Men det er visst bare en vanesak.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #29 Skrevet 14. mai 2010 Du, hvis du blir tilbydt ostekuk så er det bare å ta imot altså, ellers er du skikkelig barnslig og ingen kommer til å invitere deg igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #30 Skrevet 14. mai 2010 Vi fikk det servert igår, og jeg trengte bare en liten teskje før jeg ble stappmett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå