Gå til innhold

i dag skulle jeg gjerne hatt litt avlastning!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lå med frostrier utav en annen verden i går kveld, måtte få samboeren min til å hjelpe meg inn i dusjen så jeg fikk litt varme i meg. Lå under dyna i senga med varme flasker slik at det ble varmt og godt. Hadde vondt i HELE kroppen, og det ble ikke bedre når jeg spente meg under frostriene!

I dag er formen heller sjaber! Vannvittig vondt i ryggen, sliten i kroppen generelt, vondt i hodet og halsen. Ser for meg at kroppen min jobber mot en infeksjon av noe slag.

Så jeg skulle gjerne ha ligget i senga og sovet hele dagen, men BHG er stengt, og jeg må være hjemme med en meget bestemt 2 åring som finner på hyss.... Uff, skulle øsnke gubben kunne ta seg fri fra jobben, men tror det passer dårlig siden det er så mange røde dager denne mnd, og de trenger alle mann på dekk.... Nå skulle jeg gjerne ha bodd i nærheten av slekta, så kuenn jeg spurt min mor eller svigermor om de kunne hatt gutten mens jeg sov litt, og samlet krefter.. Men dengang ei :/

Og toppen av kransekaka er vel at jeg har masse skolearbeid som ejg skulle fått gjort unna før 17. mai, men orker ike slik som formen er nå! ARRRGH! HVorfor blir jeg alltid dårlig på de verste tidspunktene?! *SYYYYTE*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut. Føler med deg. Du får sende din lille bestemte 2-åring til meg ;-) Hihi. Hadde jeg kjent deg, skulle jeg gjerne gjort det jeg. Jeg har barnefri noen dager nå og holder på å fly på veggen. Hehe.

Masse god bedring til deg, håper formen din blir raskt bedre!

Skrevet

takk :) Jeg tviholder på tanken om at jeg kan be gubben komme hjem etterhvert når det roer seg på jobben hans, men frem til det, så har jeg satt på TV'n, satt frem boller med lettvinn kosemat, som kjeks, frokostblanding og litt frukt, drikke og lagt meg ett ut på sofaen. Han er såpass ålreit at han aksepterer det sånn halvveis, men helst skulle mamma vært med å lekt hest, bygget borg osv osv... Men mamma har ikke kropp til det i dag gitt :/

Skrevet

Ja du får holde deg mest mulig i ro, så du kanskje kommer i form fort igjen. Ellers fungerer vel tegnefilmer bra også?? :-)

Skrevet

Huff stakkars deg, du får sove noen timer når han sover duppen da.

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...