Oppnedx2 Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 stikker innom fra 2.trimester og legger igjen samme innlegg i håp om at noen vet Meg og sambo tenke oss på en weekendtur til tallinn i juli, billig kos rett å slett siden pengene prioriteres andre steder. hovedgrunnen var jo fordi jeg kunne tenkt meg en ordentlig god spa behandling til billig penge, MEN så slo det meg ; magen min!! har hørt de har slike "gravide benker" her i bergen på ulike massasje steder, men har de slikt også i tallinn, eller om noen har erfaring med en slik reise ut i svangerskap?? :-)
Vimse + gullene Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Vet ikke ang spa, men benytt anledningen å reise på tur med din kjære før baby kommer. Går oftest veldig bra så lenge det ikke er så lang reise. Var en helgetur i aberdeen i uke 28, veldig fint
Oppnedx2 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 ser nok ut til at jeg må utelukke spa, men kan jo alltids ta noen kose behandlinger for bena ja var nettopp det vi tenkte, en siste lille tur hvor det bare er oss. blir ikke så eksklusivt men, det blir ikke mer morro enn man lager selv som de sier !
GuttemammaX3 Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Vi var på i polen i påska, på romantisk langweekend. Jeg var da i uke 29-30. Hadde spabehandling to av dagene, og det gikk kjempefint med både meg og magen. Men si ifra at du er gravid, og spør hvilke behandlinger som er anbefalt og ikke anbefalt:) God tur...
trollemor86 Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg var å fikk spa behandling i uke 28 og det gikk helt fint! Trur de fleste spa steder med litt størrelse har slike gravidbenker! Den kan brukes som en vanlig benk, men når du kommer med magen så fjernes en del av den og du får et hull til magen! Super behagelig! Og ikke minst deilig for ryggen med en ordentlig massage igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå