Gå til innhold

Til dere som har fått brystforstørrelser!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere angret på at dere ikke tok større? Har noen av dere lagt inn større i ettertid? Og hvor mye måtte dere da evnt. betale?

En ting til, om dere så forskjell på str på brystene, har dere da lagt inn om igjen på det ene, og fått dette dekket?

Håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg:)

Skrevet

Hei :)

Jeg la inn silikon for noen år siden, de var kjempefine og bra størrelse etter operasjonen. Men etter noen uker gikk hevelsen ned og da ble de jo litt mindre. Og etter noen år begynte de å "henge" LITTE grann som da er normalt.. Så jeg gikk til legn å tok de ut og la inn større :)

Samme pris som første gang.

Om der er forskjell på brystene så ser man jo det før man legger inn silikon. Hvis det ene brystet er litt større enn det andre i utgangspunktet så legger legen inn en litt større protese der under operasjonen :)

Skrevet

ingen som har lagt inn rett etterpå, som synes det ble for lite, og betalte mindre da??

Faktisk litt forskjell på str på mine, la ikke merke til det før innlegg, da var de så små at jeg kikket aldri så nøye på de...:/

Skrevet

Hvis det ikke er lenge siden du gjorde det så kan du nok klage til legen.. Han retter nok opp i det ved å legge inn en litt større protese i det brystet som er litt mindre. Men viss du med dette ønsker STØRRe bryster må du nok betale full pris som sist, da det blir en ny operasjon.

Skrevet

Ok, hørte med klinikken og sa jeg skulle få det til 15000,-:))) Men er usikker på hvor mye mer jeg skal legge inn......!

En annen ting, har dere moderat profil eller høyprofil?? Jeg har moderat og lurer litt på høy....men om de blir større så blir de kanskje også "bedre" med moderat...?

Skrevet

Så flott da :)

Jeg har høy profil proteser.. Vanskelig å si om du bør ha det når man ikke har anelse på hvordan du ser ut i kroppsfasong vet du :)

Mye har du inni nå? Høyde og vekt sier litt?

Skrevet

Jeg er 170cm og veier 65 kg, har moderat 260 fra før, så er nå en stor 75b/liten 75c, kunne tenkt meg en stor c-cup-hvor mye mer tror du jeg da må legge inn?? Hva er du?

En annen ting, føler du det dynes at du har lagt inn pga høyprofil??

Skrevet

Ok jeg har dobbelt av det du har. 370-400 gram ville jeg lagt inn om jeg var deg for å få en god c-cup..

Nei... Jo...... Man ser at jeg har silikon for å si det slik.. Høyprofil proteser stikker mere UTover, de andre er mer "flate" og brede :)

Skrevet

:) Hvilken str er du da?:)

Og vet du om en nettside der jeg kan se bilder av høyprofilerte kontra moderate??

Takker for svar:)

Skrevet

Din høyde og 12 kg mindre.

Vet ikke om der finnes bilder av det på nett.. Ble jo forbudt å legge ut før/etter bilder for noen år tilbake... :(

Skrevet

Jeg tok silikon i 2008. Fikk lagt inn 245 g, noe jeg syns var altfor lite. Ville ha 600 g, men det ville ingen kirurger i Norge gjøre, så jeg måtte dra til Sverige for å få det gjort.. Betalte da 40.000 SEK.

Skrevet

Ville ingen legge inn 600g ?? En venninne av meg har 600g og gjorde det i norge.

Skrevet

Nei, men colosseumklinikken kunne det om jeg ventet til jeg var 20. Noe jeg ikke hadde tålmodighet til.

Skrevet

hehe kjenner til den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...