Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10006218 Kanskje greit å tenke seg om både to og ti ganger!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Kjenner du han siden du vet at han er dårlig behandlet? Kankje dette car den stakkaren som fikk bare 15000 kr av faren og 20000 av stefaren?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Livet er urrettferdig. Men man dreper da ikke andre av den grunn!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Er en del barn fra 1. ekteskap som føler de blir skjøvet ut på sidelinja. Mora eller faren bryr seg kanskje bare om de nye barna i det nye ekteskapet. Men denne gutten skulle egentlig vært opptatt av å komme seg ut i voksenlivet, som 21-åring og ung mann.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Hvem er det som sier de syns stebarn/bonusbarn/hans barn bør behandles annerledes? Jeg er en aktiv bruker, ikke så mye nå, men en stund var jeg mye på Mine-dine-våre debatten, og jeg ser ikke at det er noen som ønsker å behandle hans barn dårlig. Tvert imot leser jeg at en del menn er hjerneløse og tankeløse i forhold til hvordan de behandler _sine egne _ barn. Å gi blaffen i leggetider, innetider og kosthold fordi man ser dem så sjeldent, å pøse barna fulle av dataspill, godis og junkmat, å la alle regler skure og gå - det er visst en del helgefedres ide om å være "snill". Men det er ikke snilt. Og på den måten sliter man ut den partneren man lever med, og gjør urett mot de barna man har fått etterpå... og en ny skilsmisse er i emning. Det er sånt jeg finner mest på den debatten, ikke en mengde stemødre som brenner etter å behandle mannens barn dårligere! Som far har man faktisk også et ansvar.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 For en fjollete påstand fra HI. Dette er en psykisk syk ung mann, det kommer fram i klartekst. Tragisk, men dessverre finnes det ingen helgardering mot sånt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Nei du, jeg tipper ut fra hva han har gjort at han ble bedre behandlet enn sine halvsøsken... DET er jo en logisk forklaring? HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det er jo ingen tvil om det pr nu, men hvorfor er han blitt slik? Og hvorfor gikk det utover far og halvsøsken? Er lov med omløp vøtt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå