Gå til innhold

Bailine - Noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve dette etter fødsel, men har noen spørsmål..

1. Kan man gjøre dette selv om man ammer, eller bør man vente til etter ammingen?

2. Hva er ca pris på dette?

3. Hvor fort ser man resultater, hvor fort følte du deg bedre og evt fikk bedre selvtillit etter du startet osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt noen som kjenner andre som har prøvd dette - hva har de sagt om Bailine?

Skrevet

Det hjalp godt på stive muskler, men ellers ikk.

Mener jeg betalte 4500 kr for 10 timer. Men det er nå 10 år siden.

Skrevet

1. Ja, det kan du. Men vent til 1mnd etter fødsel hvertfall.

2. Som ny kunde betaler du ganske mye, men etterhvert blir du fastkunde og da får du timene til under halve prisen:)

3. Du ser resultater etter ca 10 timer:) Men alt kommer selfølgelig ann på ditt kosthold osv. Men drikk mye vann, spis sundt og beveg deg nok i hverdagen så går det temmelig fort:) Terapautene der gir også veiledning til kost.

Er du i Oslo området vil jeg anbefale bailine på majorstua, hun der er kjempekoselig. Gikk dit når jeg bodde i Oslo;)

Skrevet

Dersom man drikker mye vann, spiser sunt og beveger seg nok i hverdagen, så kan man vel uansett forvente seg resultater.

Skrevet

Takk for svar :)

Derfor jeg vil prøve dette, er fordi jeg ikke lett går ned, jeg går fortere opp. kostholdet mitt til daglig er sunt, ikke fordi jeg vil gå ned kilo så jeg spiser sunt, men med den grunn at jeg elsker sunn mat, og er veldig lite glad i usunn mat. Så jeg spiser gjerne fisk flere ganger i uka og elsker frukt og grønt! Vann derimot, er noe jeg har slitet med å drikke, av den grunn av at det ikke har noe smak, så jeg brekker meg hver gang jeg drikker det. Hvorfor aner jeg ikke, men det må være virkelig kaldt hvis jeg skal få det ned. Dette har heldigvis løsnet litt etter jeg ble gravid, klarer å drikke vann mye mer, og vil gjerne ha vann et par ganger om dagen. Men jeg drikker stort sett funsaft eller juice.

Noen som eventuelt har andre ideer på hvordan jeg kan komme meg ned noen kilo og få stram og fin hud etter fødsel?

(Jeg har også ekstremt bekkenløsning, så sliter derfor veldig med å bevege meg som å gå turer nå om dagen. Men jeg håper bekkenet blir bedre etter fødsel, slik at jeg kan begynne å gå mer. Hvis jeg går en tur bare på en kilometer, så må jeg være liggende resten av dagen fordi bekkenet er helt forferdelig vondt! Så det er frustrerende..!)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...