Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er så veldi "baby syk" for tiden, klarer ikke la være å tenke på å bli gravid. Men det passer ikke inn helt i planene våre nå, men planer kan endres;)

kan dere se om vi blir gravid i nærmeste fremtid??

f: 240578.

Tusen takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Det første som slo meg var høsten. Men får opp januar/februar som sterke måneder. Kanskje dere bestemmer dere rundt høsten at dere snart skal prøve? Får opp glede rundt oktober/november rundt dette, kanskje passer det også bedre og vente til da? Evt kan det være dere starter prøving til høsten og lykkes tidlig på nyåret! Dette er hva jeg får opp nå i dag ut fra hvordan situasjonen ser ut, men det kan jo selvfølgelig endre seg hvis dere plutselig bestmmer dere for å bare starte i dag!! ;) Får per dags dato opp graviditet jan/feb.

Valgte å trekke en rune for deg også, og runen du fikk står faktisk for "fruktbarhet" hehe, Ellers er betydningen: Du føler deg inspirert og håpefull. Følg din begeistring, for den lyser opp veien mot ditt sanne potensial. Din største styrke ligger i nuet, så gi deg over til dette øyeblikket og fremtiden vil følge av seg selv.

Ønsker deg lykke til og håper dere starter snart, er veldig babysyk jeg også (men passer egentlig ikke fordi jeg ikke har jobb enda, men planen er å starte i juli hvis jeg har jobb..hater å måtte tenke på at det skal "passe" når jeg føler meg SÅ klar, hehe,) Håper vi begge snart får oppleve babylykken ;) Klem!

Skrevet

Tusen takk, Zassy. Blir spennede å se hva som skjer fremover:) Masse lykke til med jobb, og babylykke til deg også:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...