Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Der konfirmantens far,gav 15 000,- i gave til sin sønn. Da stefar fikk vite dette, så hastet han avgårde til banken å tok ut 20 000,- Stefar hadde i utgangspunktet tenkt å gi 10 000,.. Så da ble plutselig konfirmanten 10 000 rikere, forde stefar skulle være bedre en far..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Ikke mer spesielt enn alle grådige dib-damer som henger her i dag.
Lilleleen Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Tenker jeg han var fornøyd ja ) hehe, måtte smile litt av denne historen )
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Ja,var en kjempe fornøyd konfirmant det ja. Tilsammen fikk konfirmanten 50 000,- + div dill dall (klokke,slippsnål,smykke osv).. Jeg selv fikk 7-8000,- den gang jeg var konfirmant. Og var fornøyd med det. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Pengegaver er en uting uansett. Sist jul fikk jeg en pengegave av min svigermor, for hun kunne ikke komme på noe. Jeg ble faktisk litt satt ut. Hun er snill, verdens snilleste, men jeg ville ha følt meg mer vel med et par hjemmestrikkede sokker. Pengegaver setter mottakeren og giveren i en underlig posisjon til hverandre, det er veldig "ladet". Historien din, her, med de konkurrerende fedrene, belyser mitt poeng ganske presist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå